Bröllopsdatum 2007.08.11
Hej tjejer!!
Tänkte starta en ny sidan nu när datumet är fixat!!! Hoppas att många hittar hit!!
Kram till alla!!
Hej tjejer!!
Tänkte starta en ny sidan nu när datumet är fixat!!! Hoppas att många hittar hit!!
Kram till alla!!
Lämnar er nu. Har bokat kyrkan idag, och det blir den 4e augusti istället. så startar en ny tråd. Ha det gött med planeringen.
Jaha i helgen var vi på fest i den tilltänkta lokalen och den duger bra till bröllopet! Även om den kanske inte är drömlokalen. Fast med en hyra på 1000 kronor för en hel helg så kan det bli en dröm i sig...
Jag köpte gästbok igår, jättefin, enkel vit på utsidan och på insidan kunde gästerna skriva svar på olika frågor och så finns det plats för foto.
Idag ska vi en sväng på stan och få lite inspiration, ev handla grejer till inbjudningskort (doch bara ett) för att se vad kostnaden skulle gå på och om det skulle vara värt det, man vill ju att det blir fint, eller om vi ska beställa.
Hej på er!
vi ska också gifta oss den 11 augusti 2007.
Har precis börjat planera och kollar just nu runt för fullt på fest lokaler och platser att viga oss på. Vi ska gifta oss borgerligt, och nu lutar det åt Ekotemplet i Hagaparken. Har ni några erfarenheter av denna plats? Har hört att det har blivit populärt att gifta sig där och man vill ju helst inte att det ska krocka med någon annans vigsel.
Hur går det för er andra med planeringen?
Vi ligger på is just nu... ska skola i barn på dagis och börja jobba, så springa runt och leta är det ganska lungt med nu.
ett år kvar nu...
Hej på er!
Här kommer en till men 11/8 2007 som bröllopsdatum..
Hur långt har ni alla kommit i planeringen?
Hur många ska ni bjuda?
Jag var med min mamma faktiskt och provade lite klänningar för första gången..oj va svårt..alla var ju så fiina..
I lördags var vi ute på vår festlokal och pratade med bröllopskoordinatorn..hon är sååå bra...Det känns spännande..det enda som vi är lite osäkra på är färgvalet på bröllopet..Jag vill hemskt gärna ha rosa som tema medan min blivande vill ha rött..
ok, men kan ni inte ha en mix av båda färgerna?
Bröllopskoordinatorns (bk) föreslog även detta men jag har det inpräntat sedan barn att rosa och rött inte går ihop..men man kanske kan ha nyanser som smälter in i varandra av de två färgerna?
Vad ska ni ha för färger mammaK?
vi kommer inte ha ett färgtema, för vi vill ha så många färger. Men vi kommer ha blått vitt och rött inblandat iallafall.
Men vi vill ha grönt turkost och alla möjliga färger, så det blir väl så fall naturens alla färger-tema.
Låter superfint!
Hur många blir ni?
Vi bjuder nog 50-60 stycken, var det tänkt. Ni då?
70 st men tror att det kanske blir för dyrt..
När ska ni skicka ut era inbjudningar?
Jag tänkte i slutet av april, men vid jul ungefär så tänkte vi skicka spara datumet- kort så att folk som åker lite längre kan planera sin semester.