Bröllopsdatum 2007.08.11
Hej tjejer!!
Tänkte starta en ny sidan nu när datumet är fixat!!! Hoppas att många hittar hit!!
Kram till alla!!
Hej tjejer!!
Tänkte starta en ny sidan nu när datumet är fixat!!! Hoppas att många hittar hit!!
Kram till alla!!
Hej!
Samma datum här! Kul att du startat tråden, har tänkt på det men inte gjort det! Men nu kan vi ju följas åt tills det är dags!
Hoppas vi blir fler=)
Hej mammaK!
Kul att det är någon som har hittat hit!!
Vist är det långt tid kvar till bröllopet, men det är alltid kul att träffa några nya vänner som har samma "intresse"! Var bor du?
Jag bor på Gotland, själv då? När bestämde ni er för datum?
puffar upp
God morgon mammaK!
själv bor jag i Växjö. Gotland m.... vad vackert!!! Vi har bestämt datum i helgen! Vi tänkte ta den helgen innan, men stället vi vill ha var upptaget, så det blev den 11-e. Det gör inget eftersom vädrt är nästan bättre i augusti än i juli. Ni då?? Varför valde ni det?
HEJ
Vi gifter oss också den 11/8-07, bestämde oss i vintras. Hade tänkt ett junibröllop i spanien, men det blev ett augustibröllop i Norrköping! Har ni allt färdigplanerat? Vi tänkte inte ha ngt avancerat, så det som kan bestämas nu har vi nog planerat...
Välkommen partypinglan!
Kul att du hittat hit!
Vi har bestämt plats och datum och att kanske hur många vi ska bjuda. här har vi lite tvivel fortfarande. Har diskuterat att hoppa över kyrkan och gifta oss ute på stället vi hyr. Nämligen är det underbart ställe!!! Men man är sååå beroende av vädret. Men kanske en tält och lite is i magen?? Vet ej? Ni då?
Partypinglan och Erika 73 Hej!
Vi tänkte gifta oss sista helgen i juli, men min syster är i australien då och jag står henne nära så då flyttade vi det 2 veckor.Så nu har hon lovat att komma hem då! Som du Erika skrev, det är ju bättre väder i augusti, statistik säger att andra helgen i augusti alltid är fin, hoppas det stämmer!
Vi har inte planerat så mycket, börjat spåna lite. Har inte ens bokat kyrka. Vi vill gifta oss i en ödekyrka här på gotland (sök på elinghems ödekyrka på google om ni vill veta ungefär hur den ser ut)
Vi kommer bjuda ca 50-60 st.
Hur långt har ni kommit i planeringen då?
partypinglan
Vi har tänkt bjuda 60-70 pers. Min bror är kock så han har erbjudit att fixa maten med sina kompisar så man behöver inte betala mer än för råvarorna. menyn har vi inte bestämt ännu men vi är galna i japansk mat så det blir lite japansk inspererat. Fotograf har vi redan( svåger) som har en bröllopsfotograferingsfirma i USA så han tar på sig ansvaret att fota oss. Bil får vi fixat via en kompis så det är klart. Min frisörska ska jag boka in nästa vecka. Mina systarar ska bli mina tärnor respektiva blomsterflickor med våra döttrar( har två småsystrar). Ja vad är det mer?? Eftersom jag kommer från Budapest så blir det några släkt där som jag får sicka redan nu inbjudningrn så de kan börja planera! Ni då?
Vi har som sagt inte bestämt så mycket! Våra två barn ska vara näbbar, min mamma ska sy klänningen, har en arbetskompis med bil (mustang 65a tror jag) min svågers pappa är fotograf så vi ska fråga han, min kompis man blir vår solist. Min farmor och farfar står för gotlandskringlor och gotlandsdricka vid brudvisningen. sen tror jag inte vi har kommit så mycket längre