• Erika73

Bröllopsdatum 2007.08.11

Hej tjejer!!
    Tänkte starta en ny sidan nu när datumet är fixat!!! Hoppas att många hittar hit!!
    Kram till alla!!

• Svar på tråden Bröllopsdatum 2007.08.11
  • Afrodite_Aug-07

filipelin, ni har ju kommit riktigt långt ju.

-kyrka är bokad- nä vi har inte bokat, vi vet vilken kyrka, vilken präst och datum, men inte bokat klart än. Förhoppningsvis får vi göra det nästa månad dock.

-fotograf är bokad- så länge vi inte har bekräftelse på datum kan vi inte boka det heller, men vet vem vi vill ha.

-festlokal är bokad, nja, nä vi skall ju dels ha mottagningen på ett sommarställe, så där behövs inte bokas, och restauragnen på kvällen har jag inte den blekaste än om vilken det blir.

-hittat vigselring. Jo det har vi faktiskt också gjort. hittat och bestämt oss. Känns skönt.
    så du ser, sååå långt har inte vi heller kommit, vi har bara lagt fokus på olika saker. kyrkan är ju det viktigaste liksom, och det har ni redan klart. gu vad skönt. Härligt för er att ni bokat det. LÄngtar tills vi också har det bokat.

• filipelin

Ja det känns bra att ha de stora bitarna avklarade. Hade vi väntat hade något kanske varit uppbokat redan.

• mammaK

vad ska ni önska er i present?

• Afrodite_Aug-07

mammaK

Vi tänkte önska oss presentkort från ticket.
    Efter 10 år tillsammans så har vi ju liksom ändå allt och mer därtill.
    Vi är mest glada om våra nära vill komma och fira med oss. så ingen lång önskelista här. utan bara en länk på vår hemsida under länkar. där har vi lagt in länken till ticket och skrivit. en av oss mycket uppskattad bröllopsgåva.
    Vad skall ni önska er om ni skall önska er något?

• Amazonas

Hello girls!
    Här kommer en till!
    07.08.11 var det ja...

Man ska vara tidigt ute så slipper man den värsta stressen!

• Afrodite_Aug-07

Amazonas
    Välkommen hit.
    Vart i vårt anlånga land befinner sig ni?
    Helt rätt tänkt, god tid vinner man mycket på tror jag.
    Inte bara slipper man onödig stress, man hinner leta bra priser också. Och tänka över vad man verkligen vill ha riktigt ordentligt.
    Hur långt har ni kommit med planeringen?

• Amazonas

Afrodite_Aug-07
    Vi ska gifta oss utanför Helsingborg.
    Festlokal och kyrka bokad. Annars mest kollat runt och klurat lite. Ägnar nog rätt mycket tid nu i början på att tänka igenom vad jag verkligen vill ha osv.

• filipelin

Hallå tjejer, nu har jag bokat provning av brudklänning, på lördag åker jag tillsammans med tärnan och en annan väninna till Falkenberg för att prova klänningar. Det ska bli sååååå kul.
    Men det kommer nog kännas konstigt, man har ju aldrig sett sig själv i brudklänning innan.
    Främst är jag ute efter att hitta en modell som jag trivs i, när man tittar på klänningar på bild så e det många som e snygga, men de kanske inte passar just mig, så jag vill hitta en modell åtminstone, men jag kanske hittar MIN klänning, man vet ju aldrig...

Hur går det för er andra?

• Afrodite_Aug-07

Fick min klänning idag. Jättesnygg är den, men helt fel storlek. den sitter inte alls bra. längden är bra, men bysten är felsydd och den är för vid över magen. Men hoppas och tror att det är något som blir ganska lätt för en sömmerska att fixa. Men måsta ha reda på en bra sömmerska i stockholm, och kontrollera vad det kostar att fixa det.

Svar på tråden Bröllopsdatum 2007.08.11