• Erika73

Bröllopsdatum 2007.08.11

Hej tjejer!!
    Tänkte starta en ny sidan nu när datumet är fixat!!! Hoppas att många hittar hit!!
    Kram till alla!!

• Svar på tråden Bröllopsdatum 2007.08.11
  • allegra

mammaK:

Härligt, vad kul! :)

Än så länge så har vi bokat kyrka och lagt in önskemål om vilken präst vi vill ha (men inte fått prästen bekräftad än), spikat gästlistan och sett ut tärna, best man osv. men mer än så har vi inte gjort. Det känns ju ganska långt bort än så länge men tiden kommer säkert gå fortare än man tror... Just nu försöker jag hitta en bra festlokal som inte är allt för dyr.

Kul förresten med flera här som gifter sig samma datum :D

• Afrodite_Aug-07

allegra

Åh vad roligt med flera. Vart i vårt avlånga land befinner du dig? Själv är jag en stockholmsbrud.

• allegra

Afrodite_Aug-07:

En stockholmsbrud här också :D

• Afrodite_Aug-07

allegra

Vad roligt. Vi planerar för vigsel ute på mälaröarna. Både jag och min blivande är gamla öbor. Känns härligt att vara så igång med allt planerande. Så kul att riktigt få gräva ner sig i allt vad ringar, stenar, klänningar, middagar och allt annat som hör bröllop till heter.

• allegra

Afrodite_Aug-07:

Åh vad härligt det lät med bröllop ute på mälaröarna! :)

Ja det känns jättekul att riktigt få begrava sig i planerande o pysslande, även om vi inte har jättemkt klart ännu men man får aldrig riktigt nog av alla fina klänningar som finns, ringar osv :D Frågar du min m2b så skulle väl han dock säga att man visst kan få nog av allt sånt :D Han tycker vi har all tid i världen på oss ;)

• Afrodite_Aug-07

allegra

av någon konstig outgrundlig anledning så är min blivande av exakt samma åsikt :D
    Konstigt va?
    Själv har jag väl mer eller mindre hela bilden klar för mig. Jag har lyckats dra med mig min blivande i planeringen, men han stressar ju inte direkt fram som jag *S*
    Det är nog bra, han måste nog va den lugna som fixar lite balans hos oss.

• Snö brud

Här är en till som planerar för den 11/8-07

Får se vad lokaler och kyrkor säger om datumet bara.

• allegra

Afrodite_Aug-07:

Precis, exakt likadant här. Undrar just hur d skulle gå om han faktiskt inte fanns här o drog ner tempot lite ibland :D

• Afrodite_Aug-07

Nyfiken brud
    kul, välkommen hit du med.
    Vart i landet finns du? Som du ser ovan är vi lite spridda här.

• Snö brud

Afrodite_Aug-07

jag finns i Sthlm och letar för fullt bra lokal och fin kyrka.

Svar på tråden Bröllopsdatum 2007.08.11