Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yahooooo....min kärlek har fått igenom sitt kontrakt!!! Ska nu bara skriva på och sen blir det flytt och Stockholm till den 14 augusti!!!
Har just välkomnat honom till min tvåa i förorten, till en kall vinter men med mycket looove!!!
Gemma - vad händer i sovrummet? Eller...vi kanske inte vill veta?!
Grattis Lapinette, vad roligt för er! Pusselbitarna faller på plats så sakteliga...
Gemma: nu vill vi VETA! Vad gör han därinne?
Laban...lana du sa mkt du vill!! :) Vi verkar ju ha samma smak, sa jag är jättenyfiken pa era bilder!
Brud juni...jag fick klökningar bara jag läste om traden....:(
Roslagsbrud..jag har mailat dig! ;)
Idag ska jag till Ikea och sedan sy mina förb*nnande stolsöverdrag...ahhhh!!! Vad gör man inte för beauty...:D
Lappinette:Stort Gratis till er!
Izunia:Vad duktigt av dig,vi ska hyra stolsöverdrag istället.
Japp, ikväll blir det champagne och absolut på lördag då mannen kommer till Stockholm. Så sjukt han är här till tisdag och sen kommer han upp igen på fredag. Tänk att vi nu ska få vara tillsammans hela tiden!!! Känns overkligt!
Men aj, aj...måste ta tag i min klädkammare i helgen. Gå igenom, slänga, slänga så han får plats med sina Etonskjortor. Sen ska vi till IKEA och köpa en till byrå till sovrummet. Efter detta så borde vi klara oss i min lägenhet tills vi har hittat vår dröm.
zea..jag skulle köpa mina fran usa, men vara j*kla stolar har ovanliga matt, sa inga stolsöverdrag passar...sa jag far fixa själv..:( men men.. Jag ska ha dem!! :)
Lapinette - det later underbart! Jag hade ocksa behövt rensa min garderob..jag köper nytt utan att slänga gammalt. Det är bara sa jobbigt!
Grattis Lapinette! Om ni vill bygga eget hus sen så finns f ö Stockholms kommuns enda tomt till salu där vid Långbro:
www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp&service=hemnettodn&caller=main&area=14&kommun=220&url=www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/
Den tomten är 25% mindre än den vi tittade på , och kostar 1000% mer. Ganska dyrt!
MLK - Den ligger ju himlans bra men verkar lite trist med den där bergsknallen. Har annars precis kollat in en ganska så fin i Gröndal....dock inte tomt utan lägenhet.
www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp&service=dn&caller=main&area=14&tipurl=www.bostad.dn.se/&tipurl1=www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp
Oj, vilken lång adress det var!
Jag är en jäkel på att rensa prylar/kläder. Har stått på Loppis flera gånger och tjänat ihop en krogrunda för saker som jag aldrig använder. Tror att det sitter i sedan 5 år i en mini-mini etta. Men det behövs rensas ut mer nu för att min man ska känna sig välkommen och få plats!