• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • Gemma

Roslagsbrud: PlaNtsättare eller plaTTsättare? Jag undrar därför att vi skulle behöva kakla om lite på WC:n i Stockholm. Vi funderar på mintgrönt och syrénlila, vad tror du om det?

Kram, G

• Gemma

Låter urfint med tackkorten! Hoppas få se nåt litet exempel i stockholm. Och JA, det är så man ser ut som gift ;) När man har sitt på det torra, why bother liksom?

Kram, G

• Gemma

Zea, vilka ord lärde du dig i Kina? Läxförhör ;)

• Izunia

gemma...vi tryckte ocksa vara inbjudningskort hemma, samt tack-korten. Men Jag bara orkar INTE skriva ut festprogrammen..:( det är faktiskt ca 120 st...jag kanske ska göra ett försök och sedan kopiera upp resten?

Hoppas verkligen inte att jag inte slutar bry mig efter bröllopet! :) haha i wanna be the foxiest wife around! ahha! :D

Lapinette...dina tackkort later jättefina..kan du inte ta en bild pa dem?

• Roslagsbrud

Izunia: vad kommer era festprogram att innehålla? Har gjort en dummy på våra men jag har så mycket innehåll att det mer liknar en hel bok vid det laget och T börjar oroa sig över att gästerna inte ska hinna prata med varandra, alla kommer bara att sitta tysta och läsa! Funderar därför på att köra Gemma modellen och lägga krutet på presentationen av gästerna istället och skippa onödigt lull lull.

Regn i Stockholm men rätt så varmt ändå. Gemma, antar att du fortsätter att ha det kvavt och fuktigt? När är Shanghai som bäst vädermässigt?

• Roslagsbrud

Gemma: PlaNTsättare, inte platt! Jag satte tallbebisar i jorden åt skogsindustrin. Det är den enda sommaren då jag bett vädergudarna om regn. Då fick man nämligen åka hem och fick lön ändå!

Syrenlila och mintgrönt låter... gräsligt! Men eftersom jag vet hur bra smak du har Gemma så tror jag nog att du kommer att lyckas med det omöjliga, dvs att få det att se flashigt och läckert ut.

Alltså, jag är skit tråkig och har inte bidragit till en enda skandal, vare sig för pengar eller annars! Jag brukar inte GÖRA så mycket, däremot kan jag SÄGA en hel del... Grodorna och ironierna hoppar ständigt hur munnen på mig. Jag är som en liten terrier - kompenserar storleken med en välslipad tunga! Men egentligen är jag väldigt snäll...

• Roslagsbrud

Lapinette: jag är inte gift ännu och ser ändå ut som värsta ostkakan. Förstår du hur jag kommer att se ut efter bröllopet? Men jag gillar förfall och dekadens så jag tänkte köra på den linjen...

• Roslagsbrud

T reste sig precis ur soffan för att laga en kopp te till mig. Han brukar göra det och till det brukar jag få en liten chokladbit. Tror att jag ska klona honom och sälja kopiorna dyrt på Blocket eller nåt...

Lapinette: jag har tidigare år alltid fått en inbjudan till 14/7 hemskickat.

• Izunia

Roslagsbrud vart festprogram ser ocksa ut som en bok...:? Inga sanger eller lekar, bara presentation av gästerna och mest annat skit helt ärligt..;) Den är pa engelska, men vill du sa kan jag skicka den!

Här är en till som inte gjort sa mkt dumt för pengar..jag gör helst dumma saker utan betalning!! :D
    Dock när det är alkohol inblandat!! ahhaa...och inte det ni tror!! ;) ;)

Svar på tråden Bla bla deluxe