Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Åhhhh, vad ni har skrivit mycket medan jag har varit på pumppass, sett fotbollsmatch, hälsat på mamsen samt gjort några tackkort.
Jag ska ta kort på tackkorten. Måste påminna O att ta med kameran när han kommer upp på lördag. Vi har knappt hunnit prata med varandra de senaste dagarna då han varit ute och representerat varenda kväll. Ikväll är det min tur...fast representation är det knappast. Grodan med en väninna.
Är nog benägen att hålla med om att syrenlila och grönt låter lite väl mycket för en toalett. MEN det kanske är jättefint beroende på nyans och vilken färg som dominerar. Hade en väninna som hyrde en våning på Drottninggatan som hade rosa mosaik med svart toalett och handfat på toaletten. Där skulle inte jag vilja vara bakis. Själv älskar jag blått och skulle vilja ha samma mosaik i badrummet som i vår pool. Olika härliga blåa nyanser från ljusblått till azur.
Brud_juni2007 - tack! Hade hört att det skulle räcka med franskt pass. Jag som ingift får väl då haka på? Kanske ta med äktenskapsbeviset?
Spöket Laban: din "väninna" borde lära sig vett och etikett. Det är en sak att vara nyfiken, men att gå så långt som att uppsöka affären och fråga...
Oui, vive la France!!! Sprang ned i halvlek igår med en fransk flagga till mamma och hennes sambo. De tittade inte ens på fotbollen! Matchen var ju underbar men jag tror inte de klarar av Brazil.
Lapinette: Nix, Frankrike åker ut nästa match, tyvärr. Jag kan noll om fotboll men mitt stalltips är Brasilien-Tyskland i final.
Vad bra att det räcker med passet, ett sånt har jag ju. Är både och, fransk och svensk. Svensk blev jag först förra året då jag tvärtröttnade på att behöva vänta i månader på ett nytt franskt pass. De görs nämligen inte i Stockholm längre, utan i Frankrike. Och då tar det tid! Det tog kortare tid för mig att bli svensk medborgare och få ett svenskt pass!!!
Roslagsbrud, fransk byråkrati!!!
Sitter här helt solokvist på jobbet och undrar var alla medarbetare är. Kanske en ny högtidsdag vi börjat fira i Sverige? En ringde precis och sa att hon var sjuk och sen är det så på mitt jobb - FLEXIBILITET. Så en del jobbar kanske hemifrån, chefen är på semester...och här sitter jag med låg motivation.
Lapinette: Ha ha, låg motivation var ordet för dagen! Jag har stängt dörren till rummet och eftersom jag sitter och skriver vid datorn (har en glasdörr) så tror ju givetvis alla att jag är fruktansvärt upptagen (vilket jag iofs är) . Nu ska jag ta tag i festprogrammet...
Känner igen det där. Min försäljning sjönk drastiskt i mars - maj. Undrar varför??? Hade bara ett stort mål i mitt huvud och inte var det att nå budget utan BRÖLLOP! Tog igen lite av detta i junimånad som har gått jättebra men aj, aj...sitter ju fortfarande här på BT och suger på bröllopskaramellen så länge det går.
Gemma:Såg att jag inte hade skrivit några kommatecken,är alltid lite stressad när jag skriver på BT un,ur,sun=1,2,3
Nu har han kommit hem men jag får inte komma in i sovrummet för han håller på med nåt därinne...
Gemma....vad spännande!!! Du måste tala om vad han gör? Klär ut sig till kanin? Tänder stearinljus i hela rummet?