• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • Lapinette

Och så kommer Roslagsbrud in här som en frisk fläkt. Påminn mig om varför jag aldrig har skaffat bil??!!

Vad härligt att kostymen satt så bra och vad skoj det ska bli att se era foton...för det bara måste alla tjejer här inne lova. Så kan jag och Gemma leva på era bröllop ett tag...bröllopshungriga som vi är.

Näpp, långt ifrån någon big brother kandidat. Storlek A70 (kan nu efter mycket pump ha A75!) och dessutom är jag redigt mörkhårig.

• spöket laban

Lapinette jag minns din förlovningsring du har visat den en gång tidigare :) du skulle ha den på höger handen va? minns jag rätt? väldigt väldigt fin....Jag har inte smycken i jobbet så jag tyckte jag kunde välja en man måste vara lite mer rädd om (eftersom den står upp).

Får se om jag ångara mig när jag får barn och dom river sig på den som alla varnar för
    Kanske växer brösten lite då, inte för att jag har några bekymmer med att dom är små (70A) oxå mörkhårig =ingen big brother kandidat

• spöket laban

ångrar skulle det stå

• Lapinette

Japp du minns rätt, den ringen sitter och blänker på höger hand och örhängena som hör till sitter i mina öron. väntar nu på armbandet (kostar 30 000!!!)... men min man säger att nu får det räcka med guld och diamanter. Vad??!!!

Väntar också på den dagen brösten växer. Vi får se om det blir snart?! Har precis slutat med mina piller. Känns rätt så läskigt. Har ätit dem i typ 18 år och nu ska kroppen bli "normal" igen. Började med tonårsfinnar första veckan ...men det har tack och lov gått över.

• Mycket långt kvar

Jag är såväl storfotad (38-39) som kort (170) och storbystad, i sammanhanget. Men så är jag också aspirerande brud! Fötterna och brösten kanske krymper samtidigt som resten dras ut på längden så fort datumet är klart?

• Mycket långt kvar

Förresten, någon av er franskvinnor som sitter på bra chevrerecept? Har haft seriösa chevrecravings flera dagar nu, och lyckats hitta lite på en affär (finns icke på mina lokala) men nu vet jag inte riktigt vad jag ska laga med den. Sallad känns lite trist.

• spöket laban

Lapinette guld och bling bling blir det aldrig för mycket av

Jag slutade med mina p-piller i januari och har varit försiktiga sedan dess, men jag har verkligen fått tonårsacne på kinderna riktigt riktigt jobbig faktiskt, hoppas det lägger sig i solen.

Lycka till med bebisverkstan när det är dags, om det är dags?!

• Lapinette

mycket långt kvar - åt faktiskt paj med spenat och chevre till lunch idag. Måste erkänna, den var inte hemlagad. Annars brukar jag göra potatisgratäng med chevre. Supergott! Eller som man gärna har här i Provence, en sallad på chevre lite pinjenötter och vad brukar det mer vara i...har totalt tappat minnet. Är det åldern?

spöket laban - det blir dags när som. Jag menar vi lunkar vidare och blir det ett litet knott så blir det. Jag är ju 36 så det sa vi på en gång, efter bröllopet sätter vi igång.

• zea

Mycket långt kvar:Först gör du en ruccola bädd på vittbröd med chevre.Ovanpå chevren har du pinjenötter avlsutnings vis häller du på flytande honung,sedan in i ugnen.Hoppas du förstod.

Vi är väl de storbystade på denna tråd drar samma sko storlek som dig är 1,72cm lång.Passar inte riktigt in i Big Brother ligan då jag är chokladbrun(som I brukar säga)med långt mörkt hår och grön/bruna ögon.

Trodde aldrig jag skulle lämna ut så mycket info om mig själv.

zea

• zea

Izunia:Var inne och tittade på eran fotografs sida.Ni kommer få skit häftiga bilder på Bröllopet.

Svar på tråden Bla bla deluxe