Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
zea - den lilla är min man stora kärlek näst efter mig förstås. Det är hans brors barn. Hon är helt bedårande med sina röda lockar och bruna ögon.
8 dagar i Europa? Det beror lite på vad ni är ute efter. Vill ni ha städer och shopping, naturupplevelser, sol och bad? När hade ni tänkt att åka?
izunia du måste peka med pilen på varenda tjej då kommer namnet på klänningen fram, min heter Saris och är i spets med en brett band runt höfterna och därefter tyll nertill...kolla igen kul att höra vad du tycker
Idag började inte min lediga dag så bra trots allt, har bråkat med min m2b helt i onödan, känner mig bara så ensam och tråkig skulle vilja att han fanns där mer och visade mer för mig. Måste vara nåt med mina hormoner för annars klagar jag på att han är så himla mycket på mig och kramas och pussas.....eller så är det nåt annat jag behöver från honom som jag inte vet vad det är? eller är det bröllopsnoja som börjar kännas?
Ska ta en dusch nu sen en lång lång promenad vid vattnet och därefter lite solning i solarium (vet att det inte är bra för huden) men skönt inför semestern att ha lite färg
Ha en skön dag allihop Kram
Spöket Laban: allting kan inte vara rosenrött precis hela tiden och ibland känns det lite tungt utan någon speciell anledning. Kvinnor är komplicerade varelser har jag förstått (?) så visst kan du skylla på hormonerna! Läste någonstans (Män är från mars och kvinnor från Venus) att kvinnor har naturliga deppcykler som sammanträffar med just menscykeln. Enligt den teorin skulle kvinnor vara som havets vågor, upp och ner, i ständig rörelse. Männens motsvarighet är när de ibland vill vara för sig själva, gå till sin grotta och fundera. Man ska då släppa på kopplet en bit och vänta på att de kommer tillbaka. Bra att du skämmer bort dig själv idag så ska du se att du snart blir glad igen.
Zea: Honeymoon i Europa är inte det sämsta! Jag skulle satsa på ljumma kvällar, god mat och vackra omgivningar med mycket att göra, typ Toscana.
Hej på er! Har just lyckats kremera 40 ingefärsbiscotti i den usla, kinesiska gasugnen. Morr.
Ute är det i vanlig ordning 35 grader. Flämt.
Laban: I know the feeling... Min man jobbar ofta sex dagar i veckan, sticker halv sju och kommer hem 20-22 varje kväll. Trist när man hinner ses så himla lite.
Och... kram. G.
Dom blev brända :(
Jag är en misslyckad hemmafru :(
Och ingefäran kostade 60 kronor för en sketen påse i importbutiken :(
Jävla bajsugn.
Aaaah! Nu känns det mycket bättre.
Gemma - jag lyckades cremera en paj i vår ugn här i Cannes igår kväll. Varför, jo för att jag var på BT och glömde bort tiden! Du verkar vara en otroligt bra hemmafru som styker och lagar god mat!
Förresten säg till när du är hemma nästa gång så letar jag upp ett ställe som serverar Pol Roger! Om inte annat så finns det typ 5 flaskor hemma hos mig.
Nej, kvinnor är inte lätta att förstå sig på. Ibland förstår jag inte mig själv heller. Det händer att jag provocerar fram häftiga diskussioner etc. Varför gör man sånt? Sen vet jag att min lugn och ignorans retar min man...så det vapnet använder jag titt som tätt och han blir galen!!! Men för det mesta är vi lena som honung mot varandra och vad skulle ett förhållande vara utan lite gräl. Ganska så enformigt och slentrianmässigt.
spöket - hoppas du mår bättre efter att ha rensat tankarna på din promenad.
Tack lapinette, redan dina ord skänker champagnebubblig lindring. Och... jag kommer till stockholm i slutet av juli, ska behålla satskortet tills jag åker hit igen (mitten av augusti). Vill oerhört gärna träna och dricka PR med dig!
Kram, G
Gemma - det låter som du är i Stockholm då jag är i Nice nästa omgång. Åker den 21:a och är åter med man den 14:e. Eller kommer du något tidigare så vi hinner med lite pump och champagne. Härlig kombination!
Var förresten på pump igår. Blev tokig på alla som inte kunde hålla takten (typ 90 %).