Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Ska vi testa ord nu??!!! Förut var det ju smileys och jag har lärt mig en ny :o!
Nej sexord funkar inte här...har som sagt varit utsatt för det tidigare.
Oh min nya bil!!! It was NICE!! hahah!!
Gud jag trodde jag skulle börja grata när jag steg ur min gamla bil....som förövrigt heter Morre. :D
Men man vänjer sig.. Känns ganska lyxigt faktiskt!
Vad sma fötter ni har alla...!! Är ni korta? Jag har 37/38 och är 170 lang..
Jag maste ju ocksa stryka...mest min fästmans skjortor..funkar verkligen strykfria??? :?
Lapinette har du blivit utsatt för sexord?
Inte utsatt för...jag har försökt att skriva några här (inte alls grova, jag lovar) men då kom inte inlägget in.
Har varit på galen spinning och visst hällde han vatten över en av eleverna idag. Det är som värsta ungdomsgården för 30 + på det där gymet. Alla skriker, pratar, skämtar mitt under passet. Nu är jag van men i början så blev jag tokig. Är van att "sjunka in i mig själ" när jag cyklar och vara super koncentrerad. Det bara går inte här. Sen är salen pytteliten och har nada airdcondition vilket innebär typ 50 grader, imma på rutorna och svett över hela golvet som en pool. Helt horribelt! Åhhh, vad jag längtar till SATS!
Min man har under kvällen varit ute och ätit middag med sin chef i Tel Aviv. Där blev det mycket hårda ord (som alltid) och nu har åtminstone sagt vad han tyckte var fel i sitt kontrakt så får vi se vilka ändringar det blir. Är glad att jag inte behöver skrika på min chef...är dålig på sånt!
Izunia - inga kortisar här inte. Jag är hela 171 cm lång och har 36 i skor och Gemma måste var typ 176 ...är jag nära Gemma? Har blivit erbjuden att mannekänga för skor för jag har så nätta och smala fötter. Det ni, fotmannekäng!! Ha ha! Men det blev aldrig något av.
Styrkfria skjortor är underbara! Min man köper bara svenska märket Eton och han stryker absolut ingenting medan jag är sen sån där som näst intill stryker mina underkläder...men konstig nog så struntar jag i att stryka när jag är här (Cannes).
Lapinette vad lustigt... skulle säga det samma om dig... jag är 171 och du med din hållning utstrålar på pricken 176. Och även jag har 36 i skor. Med små knubbiga, krokiga tår och ständigt fnasiga sulor. En utmärkt anledning att tillbringa många timmar hos pedikyristen.
Idag ska jag köpa ett kinesiskt simkort och mobilnummer, man gör det ner i tunnelbanan och det känns lite som att köpa knark på plattan i stockholm eller nåt. Fast det är lagligt. Numren kostar olika beroende på hur korta och enkla de är, samt naturligtvis om man är skicklig på att pruta. jag fick f ö det i läxa av min fröken igår - att shoppa och pruta på kinesiska! Känns som om jag har en bit kvar innan jag blir duktig på det, både mentalt och språkligt.
Ja, och sen har jag en dejt med min nya vän på arty fartyfiket. Kram, G
jag älskar backstreet boys!
bsb 4ever!!!
Tror jag inbillat mig att du är så lång när du kom intrippandes i ett par underbara skor på SATS sist jag såg dig. De hade lite klack, men visst trodde absolut att du var längre än mig.
Pruta är inte mitt gebit. Det samt att uppmärksamma servitören om att få notan. Min man får alltid göra det. Ahhh, en annan sak jag gärna slipper, att gå till Boulangeriet på morgonen. Damerna där är jättetrevliga men på något sätt så vill jag helst gå dit tillsammans med min man. Vet faktiskt inte varför det är så....??!!
Ha så trevligt på din dejt! Ingen date i sikte i Cannes men jag ska nu börja boka upp min nästa vecka (back in Stockholm) med luncher, träning och vinkvällar på någon uteservering.
Gemma: Tack för bilderna - jätte söta skor! Själv är jag en kortis på 162 med skostorlek 35... Shanghai verkar vara en stad för mig med andra ord!
Vad händer egentligen när man fastnar i filtret - får man ett meddelande då, eller?
Vi letar efter en linnekostym till T igår e.m. men tji fick vi. Vi började med de billigare butikerna men får nog inrikta oss på dyrare märken istället. Varför finns det så lite urval i Sverige när det gäller ljusa kostymer? Anser inköparna att sommaren är för kort?
haha där ser man! Inga dvärgar här inte!
Fotmodell later inte illa Lapinette! :) Jag har nog samma typ av fötter som du, smala och nätta. Brukar ofta fa komplinmanger för mina fötter..:?
Idag har jag en stressig dag med mkt jobb. Men en lite lucka maste jag ju ha da jag maste hämta upp mina örhänge som kommit! :) Spännande...
Om vi snackar musik är jag en sadan som gillar det mesta men jag fullständigt klarar inte av dansband...och det mesta i schlagerväg..
Jag däremot älskar 70 -tals rock och disco...:D är en riktigt disco chick!