• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • Gemma

Lapinette, du får också skor. Misstänker dock att de är lite för gossedjur-lika för dig, din femme fatale ;)

• Lapinette

Hmmmm...jag som gillar högklackat, spetsigt och elegant. Ska kolla in dina gossedjur.

Min man sitter och gör rättelser i kontraktet som hans chef tycker att han ska skriva på. Det finns ingen som kan peta och klaga så mycket som min man!

• Gemma

Det jag gillar med skorna i kina är att de har sviktande, mjuk sula och lagom hög klack (4-6 cm), plus att de är små. Bra för mig alltså. Nackdelen är att det är svårt att hitta skor och kläder utan "extra allt".

Men extra-allt-rekordet tog en pudel som vi såg i går kväll. Vit minivariant med ilsket orange öron, turkos boll-svans och röd sele med leopardmönster. Och då har jag inte ens kommit till ägarinnan...

Kram, G

• Lapinette

Stackars hund!!!

Gemma - skorna var jättefina! Jag hade nu verkligen tänkt mig något fullkomligt färgsprakande i "jag vet inte vad". Dessa skulle jag absolut kunna bära. Jag har också ganska så små fossingar, 36 sommartid och 37 vintertid men jag tror att det nästan är elefantvarning i Japan. Min mor har 38 och hon blev hänvisad till herravdelningen.

Nu sitter jag och äter Carbonara! Blev så sugen på rått ägg efter din beskrivning av dressing, Gemma. Otroligt tidig middag för att orka med sen spinning.

• Gemma

Lapinette, vi har precis diskat efter middagen ;)

• Gemma

Och tack för sko-komplimangen.

• Lapinette

Det är ju bara det att ni ligger 6 timmar före oss. Min man sitter i Israel 1 timma före oss och skakar på huvudet. Tokig svenska äter middag 17:00!

Jag vet annars hur det blir. Helt slut och hungrig mitt under passet. Det börjar 19:30.

• Lapinette

Ska kanske tillägga - jag är konstant hungrig!

• Meddelande borttaget
  • Gemma

Nä nu fattar jag inget... blev utsparkad och mitt inlägg fastnade i filtret, kanske för att jag citerade en bok som innehöll ordet f a s c h i s t? Skitmärkligt...

Svar på tråden Bla bla deluxe