• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • Roslagsbrud

Inte en enda gubbe! Annars är det som Lapinette skriver - de pluppar upp överallt där man inte vill ha dem.

• Lapinette

Jag måste testa igen - 4:orna

• Lapinette

Hi, hi...där kom den!

• Gemma

Gud så bra Roslagsbrud, nu kan jag öva:

Yii
    arr
    sann

wu-u
    lio
    tschi
    baaaa
    dszhåu
    schör
    ling!

Kram, G (utbodypumpad)

• Roslagsbrud

4:0
    8:0

Förresten Lapinette - din tårta... Mums - jag älskar choklad!

• Roslagsbrud

Ha ha Gemma! Men varför får JAG inte till någon gubbe? Hur gjorde Lapinette? 8)

• Gemma

Lapinette, fransmän och cyklar är garanterat lika med galenskap! Finns det nån fransman som inte drömmer om tour de france?

Roslagsbrud - kom hit och hälsa på i de pyttesmå, superkomfortabla och fantastiskt pimpinetta skornas paradis. Har du en mail så kan jag skicka mina senaste små underverk. Kram, G

• Lapinette

Tror inte min man har drömt om Tour de France...om det inte var en mardröm!

Fick precis ett samtal från en kund i Göteborg och hon började med att säga - jah, hur har ni det i Stockholm. Vad skulle jag säga? Ja, du den som visste det, jag är i Cannes! Sen fick vi ett samtal som inte handlade om grafer, procent och tabeller utan om att hon faktiskt var här i trakterna i förra veckan. Trevligt!

:orna :orna :orna :orna :orna

Måste säga - skor köps med fördel i Cannes (fast då har jag inte varit i Shanghai)!

• Gemma

Roslagsbrud, nu har jag plåtat av och skickat sötnosarna till dig. Fanns i turkost - grönt - silverrandigt också. Mums.

Svar på tråden Bla bla deluxe