Bla bla deluxe
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.
1-1 och två ribbskott. Där ser man hur duktiga vi kvinnor är på att göra 2 saker samtidigt - surfa runt och hålla reda på en fotbollsmatch.
Tack Lapinette! Runt 1000 lappen kommer min bukett att kosta och jag hade ingen aning om det var ett rimligt pris eller inte, men det verkar ju vara det.
Typiskt - nu är jag hungrig också. Får bli en kopp svag, svag café au lait.
Lapinette 50cm från golvet ska jag ialla fall inte ha ;)
kram
Shit, här har ni en som är aldeles för nervös för fotbollen...50 mm ska det ju vara! Undrar hur tackkorten blir om jag skriver så mycket fel här!??? Har ingen lust att skriva om dem.
var precis in och kolla på dina bilder från bröllopet igen :) så söta ni var och vilket fint bröllop ja, precis som med Gemma´s kan man inte uttrycka sig riktigt om hur fint det såg ut på bild....kul med så mycket bilder oxå
Du kanske ska lägga tackkorten åt sidan en stund ;)
spöket laban - tusen tack! Vi var i ett konstant lyckorus den dagen. Vi bara log, log och så pussades vi. Ni har något så uuuunderbart att se fram emot!
Ja, blev tvungen att avsluta kortskrivandet när England gjorde 2-1 och sen kom ju 2-2 ...underbart! Tänker på min väninna som arbetar i London denna vecka och säkert står på en pub och skriker med en massa galna Engelsmän. Det är ändå en viss stämning och nu fortsätter Sverige. Vi får se hur det går för de stackars fransmännen som ännu ej har vunnit någon match.
oj oj..vilken match..jag har magsar nu! :)
Laban..jag lyckas inte hitta nagra klänningar pa Hervés hemsida bland kollektionen... :?
Nu lyckades jag nog..är det Sorrente??
Vad era buketter verkar billiga..min gar nog pa max 1500 hoppas jag. Den är inte handbunden utan pa handtag.
Hej Tjejer,
På denna tråd går det undan!
Lapinette:Bilderna jag fick mailat till mig såg man hur fina ni var och den enormt härliga känslan ni utstrålade.
När jag gick igenom era bilder inte alla 500,nästan.Då såg man verkligen hur vacker din klänning är och även brudbuketten.Både era näbbar var söta men den yngsta är verkligen bedårande.
Blir ingen 3 veckors smekmånad direkt efter våra bröllopsfester.Vi hade verkligen sett framemot att få tillbringa lite skön tid i USA(vi ska ha en afrikansk bröllopsfest också ,en vecka efter bröllopet)Eftersom jag måste börja mitt nya jobb tidigare en planerat.
Det kommer bli en 8 dagars istället..Sedan åker vi till USA 2 veckor i jan.
Min fråga till er är, vilket land i Europa alt stad skulle ni föreslå att vi spenderar våra 8 dagar ?
Kram,zea
Såå härligt att vakna och se att tråden förvandlats till ett ymnighetshorn under natten!
Zea - hej! Vilket land drömmer ni om? Vi kom ju nyligen hem från tio dagar i Ungern. Vi gillar att hyra bil och ta saker i vår egen takt, blanda sportiga aktivieter med picnicar, fotograferande, lyxiga champagnemiddagar och rustik bondmat. Lite storstadsshopping och cafébesök, och många promenader. Det föll sig alltså naturligt att vår smekvecka såg ut ganska exakt så.
Jag har en massa favoritställen i Europa! Norra italien, englands sydkust, atlantkusten i Frankrike (exempelvis bedårande lilla Ile de Ré utanför La Rochelle, mycket chict med sina vita hus med gröna fönsterluckor, uteserveringar, milslånga sandstränder och stockrosor. Finns flera charmiga hotell där som man bl a hittar i den där bokserien om designhotell). Vidare:
Franska baskien med biarritz, München och Bayern, Ungern såklart, Barcelona, Lissabon, på vintern kanarieön La Gomera.
Ja det var mina tips. Kram, G
Zea, länk till vårt lilla sommarparadis: www.iledere.com/