• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • bellaprincipessa

Lycka till alla ni som gifter er idag!!!

Vi gifte oss den 1 juli och jag har nu varit fru i tre veckor! :D Vårt bröllop var helt underbart, den bästa dagen i våra liv! Allt flöt på och gick hur bra som helst och efter lunchen och valsen så hoppade vi in i vår urtjusiga, utsmyckade bil och for i väg till Arlanda! Idag kom vi hem från tre fantastiska veckor i Thailand och det ska nu bli kul att träffa alla nära och kära.

Grattis alla ni som gift er och lycka till alla ni som har det framför er!

Kram från bellaprincipessa

• lillabus

Jag gifter mig på onsdag. Pappret till festprogrammet har inte kommit än, de hade tydligen semesterstängt. Då tycker jag att man kan ringa och säga det annars känns allt bra. Min blivande blev kidnappad idag

• Opala

Oj vad spännande, gifter mig om en vecka :) stressigt med allt som ska göras men annars är allt så super

• solstickan

Nu kommer de snart och tar min man..

Kl. 15 blir han kidnappad och han vet ingenting.

Nu är det bara 6 dagar kvar till vår stora dag! Hoppas verkligen vädret blir som idag, eftersom vår vigsel är utomhus...

• Blivande Fru!

Grattis alla nya brudar!!

Nu är det sisten ut för oss andra denna månad
    Lite pirrigt börjar det bli men det ska bli skönt att få stå där denna dagen D som man har tänkt mycket på det senaste året

Allt är i stort sett klart, nu är det bara allt kom ihåg som ska packas och levereras till lokalerna.
    Kan inte förberada och lägga fram så mycket ,då vår 1åring är klättergalning och ofta hittas sittandes på bordet om man vänder ryggen till, vill inte att alla vigselprogrem och andra vita saker ska bli smått demolerade.

• BoIs

Villa Solglimt;
    Ni var jättefina och kanon väder :0)
    Näbbarna var så söta.
    Fortsatt Lycka till!
    I går blev båda jag och sambon kidnappade, kul!!
    Jag fick åka mc, sedan var vi på laserdome och hade femkamp, snacka om att jag har träningsvärk idag...ajajaj.
    Picknick, lite slampigtutklädd,tjejerna tycket att jag blev för läcker det skulle ju vara mer åt andra håller men oj vilka komplimanger jag fick...Fick naglarna fixade, god mat och dryck. Målade porträtt av sambon och han målade ett av mig där han var. Kvällen avslutades med dans och kareoke. Stupade isäng kl.01.50 och hade då hållt igång sedan 08.00...
    Idag har vi tagit det lungt, jag är mör i kroppen men fungerar, det är värre med sambon...hihihi.
    Men ett minne för livet och laserdomen gav mersmak

• Jessie76

Vicka fina bilder! Jättemysigt verkar ni haft och vad fina ni var

Själv fick man en möhippa igår, och jättekul var det. Det är fantastiskt när det går upp för en att alla är där bara för min skull

Usch nu är det nära..... Längtar som tusan

• GithKat

Hej tjejer (och killar)

Vilka härliga berättelser och fin fina blder.. sitter här och småtjuter och mins mitt eget bröllop. Stort grattis till er som nyligen gift er och ni som rockar loss på lördag... LYCKA TILL.

Glöm inte att skriva era berättelser här och länka till bilder så vi får se er.

Jag har fler bilder uppladdade nu.

groups.msn.com/GithochLasse8juli2006/shoebox.msnw

Kramar katten

• Jessie76

Fyyy.... Nu är jag nervös och behöver läsa här och fylla tiden med lite BT på jobbet.
    Jobbar egentligen 8-17 varje dag hela veckan och vill egentligen inte det Men så är det... Ska försöka vara lite ledig men har precis börjat här så jag har inte så mycket semester att ta ut.
    Hur går det för alla?

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4