• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • Blivande Fru!

Bols:

En sjuttia Ursprung: Anderson

Mel: Jag har bott vid en landsväg...

Jag har gått på systemet i hela mitt liv
    Och sett spritsorter komma och gå.
    Jag har provat vart märke i varje butik,
    Men en sak kan jag inte förstå.
    I sin anpassningsnit har man kapat en bit
    på varendaste flaska med ljuvaste sprit.
    Hela fem centiliter man snuvat oss på,
    Det är det jag ej kan förstå.

^

en till:
    Jag är en liten nubbe Via: Vin & Sprit

Mel: Jag är en liten gåsapåg från Skåne

Jag är en liten nubbe i från Skåne, som står så ensam på ett dukat bord
    och vill Du inte kallas för en fåne ta mej i handen utan några ord,
    sen vänder Du Dej om till bordskamraten och säger väl till honom si som så:
    "Ja de e min liv och kniv alla tiders tidsfördriv, att få ta en liten sup så här till maaden".

• BoIs

Tack tjejer ni är härliga :0)

• Blivande Fru!

Här kommer en liten bild på min mårgongåva.

Jag är helnöjd med bilderna och vår fotograf som även ska ta våra bröllopsfoton.
    Nästa vecka är det dags för salongsbesök med en härlig 3timmars upprustning av kroppen...

i1.tinypic.com/1zpnloy.jpg

• GithKat

Hej tjejer.

Nu är man gift!!!

Såå underbart det var. Kunde inte vara bättre och festen var kanonkul.

Så här var vår dag i kortare drag.

9.00 åkte vi till frissan och blev snygga jag och min tärna.

11.50 kom prinsen och hämtade oss för att sedan åka och hämta blommor och där efter hem till svärmor där han och bestman bytte om i ett rasande tempo.

13.10 hämtade vi vår fotograf och sedan åkte vi runt och tog bilder lite överallt. Sista bilderna togs med regndropparna hängande i luften.

Mellan fotograferingen och vigseln fick vi vänta lite. Stannade till på macken och köpte lite äpplen för att dämpa pirret i magen.

15.00 åkte vi mot kapellet som låg 10 min från macken. Nu pirrade det rejält i magen.

Utanför kyrkan väntade tärna och bestman med prästen. Våra två kökspigor stod även där och önskade lycka till.

ca 15.15 ringer prästen i klockan för oss, sedan öppnas dörrarna och bröllopsmarschen spelas. Där står alla och vi går in. Hela kapellet var fyllt av våra underbara vänner. Jag kommer ihåg att jag log, log och åter log.

Vigslen gick fort, men jag minns det mesta. Alla sa att det fans ingen tvekan alls hos någon av oss. När vår solist sjöng höll jag på att släppa en tår men det klarade sig.

Sen var det stora kramkalaset och där efter bar det iväg till festen.

Partyt var kanonbra och vår underbara toastmaster skötte allt galant. Vi hade tänkt gå runt 23 snåret men blev kvar till 00.30 för vi hade så kul.

Lycka till ni som har ert framför er. Jag hoppas ni får en sådan underbar bröllopsdag som vi fick.

Massor av kramar /Katten

• Tredjegångengillt

Så underbart det låter GithKat. Hoppas att vi andra får lika härliga dagar som ni fick! :)

Blivande Fru!
    Jättesnygg bild! Proffsiga bilder på sig själv är bra för självkänslan faktiskt.

Förresten, apropå sånger, jag hittade en "snapsvisa" för nyktra (de som kör) som var jättebra. Roligt om det finns såna också :)

• Therése 2006-07-01

Hej tjejer

Det va inte igår. Jag ville bara säga att nu är man gift. Det senaste 6 mån har varit ett helvete, men det va det värt det :) Fint väder fick man och hela dagen blev perfekt.

GithKat, grattis på er och lycka till med allt.

Så måste jag få skryta om att jag blev moster igår, så min högravida syster knep bra i kyrkan :)

Jag har lagt upp lite bilder som jag fått in om ni vill kolla.
    robinochtherese.spaces.msn.com/photos/?&_c02_owner=1

Och till er andra, lycka till och glöm inte att andas :)

• E.L

Åh, ni var jättefina! Såg ut som en helt underbar dag! Längtar tills jag får sitta o titta på våra foton från bröllopsdagen...

• BoIs

Blivandefru;
    Jättefina bilder, sensuella....

GithKat;
    Stort Grattis och Lycka till!
    Nu väntar huset...

Therese2006...;
    Ni ser jätte lyckliga ut.
    Fortsatt Lycka till!

• Blivande Fru!

GithKat och Therese 2006-07-01

Grattis till bröllopsdagarna

• GithKat

Tack tjejer.. jag har fått endel bilder.. ska bara lägga upp dem.

ja nu kommer snart huset.. kommer verkligen inte att ha tråkigt efter bröllopet.. hihi.. det går i ett.

Lycka till alla ni andra som har allt framför er och Stort grattis till alla ni som gift er.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4