• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • solstickan

Jag drömmer mardrömmar om att jag kommer försent till vigseln hela tiden...

Annars är läget under kontroll.
    Ska skriva ut festprogrammen, annars är allt gjort.

Är jag fortfarande den enda som gifter mig på fredag?

• Jessie76

Ja jag har då lördag, har inte hört nån fredagsbrud ännu heller....

Jag har oxå mardrömmar, och jag som aldrig skakar kunde knappt sätta tandkräm på tandborsen imorse

• Blivande Fru!

Hejhej, här är en till som vrider sig om nätterna nu.
    Pirrig i magen är jag, men det ska bli såååå kuuul!!!
    Det mesta är under kontroll och det som inte är det orkar jag inte stirra om då det är små bagateller.

Vi träffade prästen och hadde en liten genomgång i kyrkan idag, fick inse att våra barn INTE kommer att gå med oss in, lite synd men det är ju så med de små.

• Rosebud06

Börjar bli pirrigt inför lördagen men jag längtar samtidigt så mycket. Tror det mesta är klart men några smådetaljer är kvar. Min blivande hade sin svensexa igår så han är inte till mycket hjälp idag. ;)

Fick problem med bordplaceringen igår kväll och då kändes det som att jag ville strunta i allt och gifta mig på en öde ö. Är det värmen och stressen som gör att man tål så lite? Känner någon igen sig?

• Jessie76

Hahah... du är säkert inte ensam

Jag känner mig inte nervös för att nåt ska gå fel - konstigt nog - är nog mest fladdrig allmänt sådär
    Nervös i kroppen eller vad man ska säga - RIKTIGT nervös i kroppen. Men å andra sidan, man har hållt på ett år och nu är det dax! Och man ska få äran att stå där med sin älskade och alla andra älskade får vara med..... Fantastiskt.

Jag har fått tips från två oberoende håll som jag kände var väldigt bra - att vara och visa sig avslappnad, annars kan det bli lite spänt på festen. Kanske självklart men jag har inte tänkt på att vårat sätt avspeglar sig på dom andra.

• Blivande Fru!

Nu sitter jag i mina skor som jag ska ha (tror att det är 6 inköpta paret)
    och lyssnar på vår underbara ingångsmusik vi ska ha "Forrest gump suite", hoppas att det kommer att låta bra i kyrkan med piano och en violinst.

***LÄNGTAR***
    Imorgon ska vi lämna en massa grejjer i festlokalen.

• BoIs

En lördagsbrud till!!!
    Nä, nervös är jag inte men sover dåligt på nätterna men tror mest att det är värmen.
    Skall fixa till ljusen ikväll, blockljus m. pärltråd. Väntar fortfarande på att uthyrningsfirman skall ringa om att min klänning är kommen, annars får jag ta den som jag provade, dock 2stl för stor. Det är å andra sidan inte mitt bekymmer bara allt blir ok så får de väl sitta och sy in allt på torsdag natt...Skall handla bh sedan är allt klart!!
    Duka skall vi göra på fredag. Har precis varit och köpt en snygg grön tapet som vi skall ha som löpare, det kommer att bli asläckert, om jag får säga det själv...hihihi.

• solstickan

Nu har jag varit och fått manikyr inför fredagen!
    Geletippar med fransk manikyr tror jag det hette... Supersnyggt

Börjar blir ordentligt nervös och längtar SÅ!

Håller med Jessie76, har planerat så länge och nu HÄNDER DET!

• GithKat

Lyllos er som har ert framför er.
    Tjejer ni kommer få en underbar dag varesig ni gifter er en fredag eller lördag. Se till att sova ordentligt och glöm inte att andas mellan varven. Sen är det bara att njuta i massor

• Blivande Fru!

Usch bläää, typiskt...
    Kollade på smhi nu och de lovar regn på Lördag (inte fredag ).
    Jaja, det får gärna regna,men kanske inte just när vi ska fotograferas eller när vi lämnar kyrkan.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4