Oj oj oj. Jag blev hippad i helgen! :D
Vilket otroligt arbete tjejerna hade lagt ner på att göra det till en superdag för bara mig. Jag är verkligen jätterörd.
Fick bla sumobrottas i sånadär gigantiska dräkter, blåsa blåsrör och kära "gladiator" på piedestaler där man ska knuffa ner sin motståndare. Sen fick jag gå på stan i bäver(!)skinn samt ett minispa med massage och liten plastpool på gräsmattan. Jättekul verkligen! :)
Nåt annat som INTE är kul är att jag var hos frisören igår. Har sparat mitt hår i 8 månader, och skulle volympermanenta det igår för att få lite lyft i rötterna. Ser nu ut som en blandning mellan ett får och en pudel som nån kört startkablar i arslet på. (Ursäkta uttrycket, men det ser faktiskt förjävligt ut) Dessutom är en del av håret rakt och det är förstört. Slitet och "frizzy" och den enda utvägen är att klippa av det på måndag efter bröllopet. Skitledsen är jag :(
Idag vaknade vi förresten av att de ringde från kyrkan och berättade att orgeln var trasig... GAAAAH! Som tur var lyckades de få igång den igen senare på dagen, men hjälp så nervös jag blev en sväng där. Som gammal kantor har man ju liksom sett fram emot just orgelmusiken som spelas av nån annan... :p
Roligt är det nu i alla fall. Är fortfarande lite stressad, men på ett bra sätt. Eld i baken och saker blir gjorda :)
Hur är det med er andra som ska gifta sig på lördag? Mycket kvar?