• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • Pilularia

Bara bra!!!

en massa kaos å så men annars så är det bra, mycket att plocka undan men kommer med lite mer gosnack sedan!

• BoIs

Githkat; Låter som en mysig hippa :0)

Ser med spänning fram emot alla 1 juli brudars berättelser. Ta det lungt ni måste landa först...

• Fru Villa Solglimt

NU är jag GIFT!!!

och allt gick precis som vi ville - inget kunde ha varit bättre. Alla hade trevligt och det var en avslappnad känsla kring festen.

En längre berättelse kommer senare och ännu längre fram bilder på det hela :D

• Rosebud06

Grattis Villa solglimt! Härligt att din dag blev som du ville! Ska bli spännande att läsa mer och se bilder! :)

• GithKat

villa solglimt: STORT GRATTIS njut nu av tiden som nygifta och vi ser självklart framemot att få läsa din berättelse och se bilder

• Marry_Me

Vi har mycket kvar att göra, men det känns bra ändå. Ser fram emot att träffa prästen på torsdag för att planera inför det som verkligen är skälet till att vi gör det här, dvs vigseln. Man är så fokuserad på festen annars.

• GithKat

Marry_Me: Det blir lixom lite mer på riktigt när man pratar med prästen

Själv kan jag knappt fatta att jag gifter mig på lördag

• Jessie76

Ett gigantiskt grattis till alla fruar och äkta män

Ni som ska till att gå uppför gången på lördag - hur går det? Har ni mycket kvar? Nyfiken

• BoIs

Frågar samma som Jessie-76...mkt kvar???
    iiiiii....börjar själv få lite fjärilar i magen och ändå har vi 3ve kvar.

• Jessie76

Skojjaru!? Jag har haft mardrömmar i en vecka känns det som

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4