• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • BoIs

Med två barn och nyköpt hus så blir det ingen bröllopsresa iår. Skall överraska maken med en to-sö till våren och sedan tar vi en resa m. barnen nästa sommar eller höst. Vi hade ju tänkt att åka till Orlando och det vill vi gärna fortfarande men man vet aldrig hur världsbilden ändars från månad till månad. Vi skall i alla fall ha barnen med för vi kommer att vara borta i 2ve.

• GithKat

BoIs: även om vi inte har barn så har vi oxå nyinköpt hus och för oss blir det ingen bröllopsresa heller Fst någon gång kommer vi nog åka till Las Wegas då prinsen gärna vill åka dit, och då ska jag se till å förnya våra löften med en Elviskopia som präst.. hihi.

Funderade på det där med träff.. attans det hade varit skoj.. fast som sagt va lite längre fram.

• Överlycklig

Ska vi göra en liten lista på oss som sparat bröllopsresan? Jag börjar så får vi se om någon hakar på....

19/12-4/1 Överlycklig, Thailand 2 veckor

• Överlycklig

Solstickan, 1/10
    Carolinque,3/11 Dominikanska Republiken

... jag la in er, vill ni inte så får ni plocka bort er...

• solstickan

Kul, jag är gärna med.

Förresten, överlycklig, finns det ingen skaraborgs-tråd längre?

Solstickan, 1/10 Samos
    Carolinque,3/11 Dominikanska Republiken

• GithKat

Jag vill oxå resa..*snyft*

fast jag får snart mitt hus.. hihi.

• Överlycklig

jo den finns kvar men det är väldigt sällan någon skriver i den... även jag har börjat spendera allt mindre tid här inne, är endel inne på FL men sen är det mycket på jobbet osv.

• BoIs

Janne_71;
    Kanonfina bilder.
    Det är kul när det är lite "liv" i bilderna och inte bara posering.

• GithKat

Janne71_JKP: vad fina ni var, jag gillar särskilt den svartvita där ni pussas. Det var en cool bild och ett ruggigt snyggt djup i den.

• Janne71_JKP

kul att ni oxå gillar dom

• Blivande Fru!Nu Fru!!

Janne71_JKP:

Jättefina kort, måste fråga vart har du fått tag i manchett-knapparna?
    De vore en perfekt gåva till min man
    Han är Formel1 tokig

De här fick han i 30års present
    i8.tinypic.com/25ivler.jpg
    Det är varvräknare med rörliga mätare

• Janne71_JKP

Jag köpte dom på Åhlens City i Stockholm. Kommer inte ihåg vad märket heter nu men kan kolla upp det ikväll om jag kommer ihåg..

//J

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4