• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • solstickan

Tycker de ändrar vädret hela tiden... Gråa moln till vita moln till regnmoln...
    Jag ger upp.
    Väntar och ser vad det blir.
    (Blir iofs lite kris om det regnar...)

• Jessie76

Oj, jag har inte vågat kolla men ska göra det nu - jag är för nyfiken Sen känns det som du sa Blivande fru, att det gör inget om det regnar bara det inte gör det när man ska fotas och utanför kyrkan. Sen är det ju lugnt, för då är man ju inne mestadels. Jag vill då inte ha för varmt med tanke på alla kläder!!!

• Jessie76

Vi får: Enligt SMHI: 18 grader och halvgrå moln... MSN: 23 grader och en stor sol med små små småååå moln i ett hörn.
    Jag gillar MSN

• Carolinque

haha jag vill också lita på msn... där är det inge regn :)

• BoIs

Jag litar inte på SMHI, här nere i skåne får vi kolla på dansk tv för deras väderrapport stämmer bättre för oss. Svensk väder säger ju södra sverige bara det är söder om stockholm :0)
    Ev kan lågtrycket tryckas bort av det nuvarande högtrycket och det högtryck som kommer efter.
    Vi kan inte mer än hoppas tjejer...

• Jessie76

Nope, och sen säger dom ju att det betyder tur att få några droppar i "kronan" - men det får inte ösa ner

Är ni klara med allt eller?

• Blivande Fru!

Nu har vi lämnat grejjerna i lokalen och allt känns toppen, bara regnet håller upp under fotograferingen, för jag/vi vill jättegärna fotograferas i parken.

Blivande ska prova sina kläder på fredag när vi hämtar dem, annars är allt klart nu.

Jag hoppas att jag har fel med min väderanalys
    Bols. Jag hoppas att klänningen kommer!!!

Solstickan: Jag borde också ha gjort mina naglar,de har börjat flisa sig men nu hinner jag inte har inte heller råd

• Rosebud06

Är det inte typiskt! Har lyckats hålla mina egna naglar långa och hela ända fram till igår kväll, fyra dagar före bröllopet, då en nagel gick av pga min egen klantighet.:(

Tur att min lycka inte hänger på mina naglar. :) Det får bli en lösnagel.

• Jessie76

Hahaha... Fick samma problem i förrgår. Åkte till Åhléns och köpte sån gele och tippar som blir nästan som att göra acrylnaglar - jättefint blir det! Men man får ha tålamod bara....
    150:- kostar det och då får man 48 tippar. Kanske ett tips?
    Som sagt, lyckan hänger ju inte på det men det är ju kul om dom e fina ifall man ska fota händerna....

• solstickan

Blir så trött på alla oväntade utgifter...

Först hade guldemeden sagt att min ring skulle kosta 1.800, sen höjde han till 4.500!!!
    Min sambo prutade ner det till 3.600, men ändå.

Sen skulle vi dubbelkolla allt med fotografen igår, då hade de "glömt" att nämna en kostnad på 3000 kr för oss när vi bokade!

Känns som pengarna bara rinner iväg...
    Självklart har vi en buffert för sånt här, men nu får det räcka...

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4