• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • Blivande Fru!

75;an:
    Vad härligt att ni hadde en underbar fest!
    Synd bara att ni unte fick visa upp bukett och ringar

• Jessie76

Grattis 75an!

Sista natten som ogift! Lycka till imorrn alla brudar!

Kram

• GithKat

Grattis 75:an och lycka till alla ni som gifter er idag. Glöm inte att njuta.

• GithKat

Grattis alla ni som gifte er igår.

Nu ser vi framemot att få läsa era berättelser och se era bilder

god fortsättning alla goa o glada/Katten

• Blivande Fru!

Hej hej, här är nu en FRU till

Lägger lite bilder här, den lyckliga bröllops historien är lika bra som alla andra fruars, kommer att lägga in den vid ett senare tillfälle.

Det var en helt underbar dag som började kl.07.30 och slutade morgonen efter kl.03.30

Innan fotografen:
    i7.tinypic.com/21kxudj.jpg
    Vår dotter väntar på oss i kyrkan, märk kronan :
    i7.tinypic.com/21kxvyw.jpg
    Här är vi i gången :
    i7.tinypic.com/21ky0wm.jpg

• Blivande Fru!

Förlåt att bilderna tar tid att titta på!

• GithKat

Blivande Fru! GRATTIS och vad fina ni var. Urläcker klänning och vilken fin krona du hade (skitsnygg ) Er dotter var oxå jättesöt med krona och allt. Inte varje dag som liten, man får vara prinsessa på riktigt juh .

Ps bilderna tog inte så lång tid att ladda upp för vi har inte någon jätteuppkoppling. Men sitter man med modem kan det dock ta tid.

• BoIs

Blivande fru;
    Vad fina ni var!! Fortsatt Lycka till.

Vi skall lägga upp våra bilder på hemsidan så fort de börjar droppa in från vänner och bekanta...

• GithKat

Vet ni vad tjejer.. nu är alla julibrudar 2006 gifta visst är det underbart.

Ni som har varit äkta hälfter ett tag nu, hur känns det? Många upplever en tomhet efter vigseln hur har ni det? Själv har jag husplaneringen i antågande, så för egen del är det ingen direkt brist på saker som ska göras. Ändå saknar man lite planerandet kring bröllopet och allt det romantiska med kläder, ringarna och allt det andra. Jag suktar helt klart ännu så fort jag ser en vacker brudklänning och jag brukar säga till prinsen att jag nog vill gifta mig en gång till med honom om några år. Fast då blir det mer att man förnyar sina löften. Får se om jag får med honom på det... kanske det kan ske isamband med någon semester... vi får se...

• Blivande Fru!

GithKat:
    Hahaha jag sade idag till min MAN att jag också skulle vilja göra allt igen, hela kalaset
    Fast skippa all planering ,utan ta mer lätt på saker och lita på personal och vänner

Nu har vi vår resa som ska planeras och bokas, sedan börjar jag jobba efter mammaledigheten nu i September och då lär man har fullt upp igen

Känner mig också lite ledsen på jobbkollegerna som alla var sååå intresserad och ville komma till kyrkan och titta, jag till och med gav dem ett inbjudningskort så att de skulle veta tid och plats, sedan dök inte en enda upp (varför säger man så då?)
    Inte ett endaste kort eller telegram fick vi heller från dem.
    Så jag är lite besviken.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4