• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • GithKat

solstickan: åhh vad skoj, lycka till och hoppas ni får en underbar dag.

Vi ska snart ha utflyttningsfest och då kommer endel av våra gäster. Ska bli skoj att partaja med dem igen.

Funderar faktiskt på att ha en 1:årig bröllopsfest nästa år, i vårt nya hus. Kanske man kan grilla eller nåt, om nu gubben går med på det hela och inte planerar något eget mys.

• 75:an

Vi funderar på att ha en riktigt stor fest på vår 10-åriga bröllopsdag på samma ställe i Rejmyre där vi hade vår bröllopsfest för alla vänner.
    Under hösten kommer vi ha en fest med många av våra vänner och göra bartömmning efter bröllopet. Vi hade köpt lite för mycket sprit....
    Annars så lyssnar vi på de solosånger vi hade i kyrkan då och då, tittar på bröllopsbilder och bilder från festen. Det var verkligen den bästa och roligaste dagen i mitt liv!!!

• BoIs

vA KUL ATT TITTA PÅ ALLA ERA BILDER, NI ÄR SÅ FINA!!!
    Kul att ser hur ni ser ut bakom era alias:0)

Vi skulle som sagt gärna gjort om vår bröllopsdag, om vi slapp planeringen och betala för kalaset!
    Förra helgen hade vi en liten frst för de som hjälp till att duka, bestmän och tosatmaser, vi behövde ricka upp 12 flaskor vin som serveringspersonalen tömt ihop. De håller ju inte hur länge som helst när dom en gång varit öppnade, då det blev en väldigt kul fest. Bilder från bröllopet börjar droppa in lite smått. Skall be att maken lägger sin dom på hemsidan efterhand.
    Vi hade stenar som bordplacering och på baksidan så hade vi skrivit olika datumar från bröllopsdagen och 1-år fram som gästerna skall göra något för oss...bjuda på middag, ringa , skicka kort mm. Vi hoppas bara att budskapet gick fram så det fungerar för alla. Vi har redan blivit bjudna på middag i nov.!

Som Githkat så håller vi oxså på att packa, får tillträde till vårt hus 1/9 och flyttlasset går 15/9. Så nu är det nästa stora projekt på gång!! Sedan hoppas man att man kan få en lugn vinter att ta igen sig, sitta framför brasan och titta på alla bröllopsbilderna. Börjar förresten en 10p.sexologi kurs 1/9, samtidigt som jag jobbar...ja, vet...suck...

Jag hade en galen tanke på att skicka en öppen inbjudan till er alla om att träffas någonstans i Sverige någon gång...men känner att jag inte hinner ta tag i det nu men kanske någon annan som har lust??

• Janne71_JKP

Idag har jag och min fru varit gifta i en månad tänk vad tiden går...

Håller som bäst på att uppdatera hemsidan med bilder från vigseln som våra vänner tagit och levererat till oss plus att jag lägger in några hundra bilder från vår underbara bröllopsresa. Eller rättare sagt bilderna ligger där redan, jag håller på och uppdaterar texterna till dom och det tar tid..

Vill ni titta så finns dom på brollop.paananen.nu

//Janne

• solstickan

Janne, bor ni i Bottnaryd?

Är själv uppvuxen i Mullsjö.

Superfina bilder! Resan verkade toppen!

• Janne71_JKP

Solstickan, visst bor vi i Bottnaryd, flyttade hit för två år sedan.

Och resan var helt underbar, synd att den tog slut så fort bara...

//Janne

• solstickan

Ja, det kommer nog vi också tycka....
    Vi har sparat vår resa tills sverige blir kallt och grått.
    Vi åker den 1/10, så vi har ett tag att längta.

• Janne71_JKP

Solstickan: med facit i hand skulle vi givetvis sparat vår resa oxå, var ju underbart väder här hemma medans vi var borta..

//J

• Carolinque

Vi har också sparat vår resa.
    Vi åker till Dominikanska Republiken den 3:e November.
    Hur kan tiden gå så långsamt? ;)

• GithKat

Tiden dit går lååååångsamt, när man väl är där går det fort som bara den....:/

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4