vA KUL ATT TITTA PÅ ALLA ERA BILDER, NI ÄR SÅ FINA!!!
Kul att ser hur ni ser ut bakom era alias:0)
Vi skulle som sagt gärna gjort om vår bröllopsdag, om vi slapp planeringen och betala för kalaset!
Förra helgen hade vi en liten frst för de som hjälp till att duka, bestmän och tosatmaser, vi behövde ricka upp 12 flaskor vin som serveringspersonalen tömt ihop. De håller ju inte hur länge som helst när dom en gång varit öppnade, då det blev en väldigt kul fest. Bilder från bröllopet börjar droppa in lite smått. Skall be att maken lägger sin dom på hemsidan efterhand.
Vi hade stenar som bordplacering och på baksidan så hade vi skrivit olika datumar från bröllopsdagen och 1-år fram som gästerna skall göra något för oss...bjuda på middag, ringa , skicka kort mm. Vi hoppas bara att budskapet gick fram så det fungerar för alla. Vi har redan blivit bjudna på middag i nov.!
Som Githkat så håller vi oxså på att packa, får tillträde till vårt hus 1/9 och flyttlasset går 15/9. Så nu är det nästa stora projekt på gång!! Sedan hoppas man att man kan få en lugn vinter att ta igen sig, sitta framför brasan och titta på alla bröllopsbilderna. Börjar förresten en 10p.sexologi kurs 1/9, samtidigt som jag jobbar...ja, vet...suck...
Jag hade en galen tanke på att skicka en öppen inbjudan till er alla om att träffas någonstans i Sverige någon gång...men känner att jag inte hinner ta tag i det nu men kanske någon annan som har lust??