• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • bellaprincipessa

Jag kan känna igen mig i det där med tomheten, känns konstigt att allt roligt med planeringen och förväntningarna liksom är över nu.... men samtidigt är det skönt att vara klar med all planering och stress och bara få njuta av alla vackra bilder och minnen och av att vara gifta! :D

• Jessie76

Hej allihopa!
    Vi har precis kommit hem från vår bröllopsresa och vi har haft det fantastiskt! Kryssning i medelhavet, vi har badat på franska rivieran, sightseeat i Rom och Barcelona. Shoppat i Tunisien (som var skit för övrigt). Medeltemperaturen har väl legat på ca 38 grader - fantastiskt!
    Men inte lika fantastiskt som vårt bröllop, utan tvekan. Finns inte ord som kan beskriva hur det känns tycker jag - alla människor som kommit flera hundra mil bara för oss! Coolt...

Vi har inga bilder i datorn, men vår unga nya fotograf som vi är supernöjda med förresten, dom har lagt ut på nätet.
    Kan vara lite korvigt att ta sig dit, men om ni har någon minut över så finns vi på:
    www.fotolagunen.se
    Klicka på referensgalleri
    anders och jessicas bröllop

Mycket nöje! Och grattis alla Julibrudar!
    Och lycka till med husplaneringen....

• Janne71_JKP

Jessie76:
    Låt ju alldeles underbart och det var inte alls svårt att hitta bilderna på er, ni var jättefina.

//Janne

• BoIs

Fina bilder både solstickan och Jessie 76.

Solstickan och jag hade nästan likadana buketter...min lite minder annars väldigt lika.
    Jessie 76...lillkillen vet verkligen hur man poserar :0)

Håller mad er alla om att jag gärna skulle gjort om dagen.
    Det enda som var ett svart moln under sista veckan var fotografern. Vi skulle ha min svågers kompis som fotade, är fotograf. och vi hade haft kontakt under hela våren och talades vid i maj-juni och då bad han att jagskulle ringa veckan innan bröllopet för att vi skulle se ut platser mm. Sagt och gjort, sista veckan ringde jag varje dag både hem och på mobilen men inget svar, lämnade massor av meddelande som belv mer och mer panikslagna ju närmre bröllopet vi kom. På bröllopsdagen morgon ringde jag en sista gång...inget svar. Vi fick ta en nödlösning...en av bestmännen är hobbie fotograf och skulle fota. Väl nere på frisör salongen beklagde jag mig över fotografen. Då säger en tjej som var där att hennes vänninas sambo är frilansande fotograf. Han ringdes upp, blev väckt, hade en rejäl migrän attack men vi kom överrens om ett pris och 1tim senare påbörjades fotograferingen...Bilderna blev kanonbra!!
    Har än idag inte hört av den andra killen...skiter i vilket..tycker att det är dålig stil. Han brukar annars vara väldigt noggrann.

• solstickan

Va fina ni var!!!

Jättefin frisyr!

• GithKat

Åhh har suttit och kollat igenom alla som lagt upp sina bilder och berättelser. Vilka fina bilder och härliga dagar vi hade. Längtar fortfarande tillbaka och kan inte riktigt fatta att jag har varit gift i mer än en månad nu (tiden rusar iväg). Denna veckan börjar de med vår tomt och den 5:e dimper huset ner om allt går som planerat så för min del har jag att göra. Hur går det för er andra? har vigselyran lagtsig och har allt återgått till det vanliga? Vi förlänger vår bröllopsdag med att varje lördag öppna en låda, där gästerna lagt små hälsningslappar åt oss att läsa. Vi tar en lapp åt gngen och minns på så sätt vår stora dag lite extra. Hur håller ni andra bröllopskänslan vid liv, nu när vardagen åter är här?

Kram på er alla juli 2006 fruar och äkta män

• solstickan

Vi ska ha bröllopsfest på söndag!

Vi hade ett litet bröllop med bara de närmaste, så nu på söndag har vi stor fest för släkt, vänner och bekanta!
    Så jag planerar, ordnar, bakar och fixar för fullt.

Det ska bli jättekul, känns som en andra bröllopsdag!

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4