• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • GithKat

Så har vi fått vårt första haveri... all vår musik är borta blir till att leta nya skivor..*suck*

• Blivande Fru!

Menar du från datorn eller Fy va trist.

• GithKat

Blivande Fru!: Japps.. allt har haverreat.. men det verkar kunna lösa sig ändå.. jag ska ringa runt till lite vänner och höra om de kan ta med sig skivor istället. *mutter och järnspikar*

• BoIs

gITHkAT; vA TRIST...Kanske det går att fixa datan, eller som du skrev, vänner och bekamta får ta med sig skivor. Det kan å andra sidan bli väldigt kul...alla har ju inte samma musik smak.
    Kan ni inte be någon fixa ihop lite av "era" låtar?
    Hur går det annars???
    Nervös???

Idag har vi 1 mån. kvar..iiiiii...

• GithKat

BoIs: Lite tråkigt är det men det verkar lösa sig ändå. Ska be lite vänner plocka med sig skivor. Vi får väl testa stereon som finns i lokalen, den kanske funkar (en liten kompakt sak som nog inte ger mycket ljud ifrånsig.

Nervis är jag inte men det kommer säkert

Hur har ni andra julibrudar det? Ni som gifter er på lördag, har allt klaffat? eller är det panik in i sista stund?

• Fru Villa Solglimt

Panik kanske är mycket sagt... men vi har gäster som inte kan bestämma sig om de ska komma eller inte och om de tar med sig respektive eller inte.... *grrrr*
    Här sitter jag i slutänden och försöker få ihop programblad, bordsplacering och liknande - och så ändras gästlistan hela tiden.

Jag är inte kontrollfreak - men nu går jag snart i taket :[

• Pilularia

villa solglimt: ang bordsplacering så har vi inte någon MEN kommer att sätta upp en tavla över platser så man får boka sin plats, pså vi så kan man endå bestämma lite vart man ska sitta... Vi är ju naturligtvis klara med vart vi ska sitta.

• bellaprincipessa

villa solglimt:

nä fy vad irreterande, förstår att du nästan går i taket! :(

Här så börjar saker och ting falla på plats, festprogram och vigselprogram vart klara i går m.m. I dag på eftermiddagen har jag legat ute och solat medan blivande varit och vaccinerat sig. Lagom uppdelat tycker jag. ;) Jag känner mig lite konstig i kroppen nu, nervös, pirrig ja, inte så konstigt kanske ;). Om två dagar är det dags!!! :D

• BoIs

Villa solglimt;
    Gifter ni er på lördag och det finns folk som inte vet om de skall ha med resp. eller inte??? Förstår om du går i taket. Varför inte göra bordsplaceringen utifrån de ni har och sedan ha några platser på kanterna som ni kan ha till de "obokade".
    Tycker att de är oförskämda som inte kan lämna besked..de fick väl inte inbujdan förra veckan heller...

• BoIs

Piluria,
    Hur har det gått med sonen och övriga sjuklingar?

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4