• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • Pereller

Får man vara Julibrudgum i den här tråden också?... ;)

8/7.... moah... stress stress.....

• GithKat

Pereller: klart du får

ligger redan en på listan så lägg till dej du om du vill. Du är varmt välkommen

Hur stressigt är det? vi tar det ganska lugnt just nu faktiskt.

• GithKat

Pilularia: fasktiskt inte.. går lite i vågot det där men just nu känns det ganska så bra. Ska fixa klart festprogrammen idag och imorgon ska jag baka. Måste bara se till att göra de sista servettringarna..*suck* det var skoj i början men efter 50 st är det lite seeegt.. hihi.

Vilken kille som ändrar sig i sista stund, hoppas det löser sig med skjutsen.

• Zmoothie

*gah*
    Sitter här och trixar med bordsplaceringen. Inte det lättaste... Dessutom har vi överskott på herrar!

• Fru Nilsson 1/7-06

Zmoothie
    Vad trevligt att ha överskott på dem, det är nog inte så vanligt!!!

• Överlycklig

Jo det börjar kännas men det ska bli helt otroligt underbart, om mindre än en vecka är jag fru!!! Har grejat i trädgården en del inför brunchen dagen efter bröllopet och i morgon har jag en hel lång lista som ska bli klar... men det blir nog bra. Vi har massa vänner som hjälper oss med sånt som de kan ordna så det känns bra!!!

• Pereller

Zmoothie: Vi har överskott på damer... ska vi samköra våra bröllop? ;)...
    Min blivande frus släkt och vänner består mest av frånskilda, singlar, m.m. av övervägande kvinnligt kön, så vi kan tyvärr inte sätta varannan... Men det blev nog bra ändå till slut... Vi fick använda några barn som "män"-standins för att det skulle gå ihop någorlunda... ;)

• Pereller

Gihtkat: Det är inte så farligt stressigt egentligen, det kommer i vågor... jag brukar inte stressa upp mig så ofta... mitt motto är "det ordnar sig"... så det blir som det blir... ;)..

Vi tar det också ganska lugnt.. (förhållandevis). Just nu håller vi på med framsidan på festprogrammet (min blivande frus syster har gjort innehållet så vi ska bara fixa framsidan + att sätta ihop det)...

Sen ska vi ha semester veckan innan så då sätter vi riktig fart!.. ;)

• BoIs

Vi har oxså klurat på bordsplaceringen idag och fått till det ganska så bra.
    Kul att ni får tillgång till lokalen innan...vi har ju den inte förrän 10-12 på bröllopsdagen då de hyrde ut den innan...suck...
    Letar just nu febrilt efter kvittot på klänningen jag hyrt...hittar det inte...suck2...
    Skall till helsingborg och jaga snygg bh nästa vecka.

• GithKat

Pereller : vi har oxå semester sista veckan innan.. så gött Vårt festprogram blev klart igår och ska bara häftas ihop, något gubben får göra på jobbet.

Ser att det är många som sliter med bordsplaceringen.. vi har överskott på damer plus att två gäster lämnat återbud i sista stund..*suck* men jag förstår att min väninna inte vill ta med sitt numera X på vårt bröllop då det är henne vi bjudit i första hand och inte direkt känner honom.

Bols: måtte du hitta kvittot.. fast de har säkert en kopia i butiken även om ditt eget är en garanti för att du verkligen har hyrt den.

Överlycklig: vi ska oxå ha en brunch för de gäster som är kvar. Vad ska ni servera? Svärmor har beställt smörgåstårta åt oss så jag ser med spänning framemot dagen efter då man verkligen kan titulera sig fru

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4