Såhär långt har jag kommit:
Idag har jag fått ansiktsbehandling och varit och provat klänningen igen. Hon hade inte sytt i innertyget (kommer inte på vad det heter, ni vet vad jag menar) och det var tur för när jag väl fått på mig underkläderna (en body) blev klänningen för stor, både över bysten och i midjan. Tänk vad en body kan göra.....
Ringarna är klara på måndag, det ska bli skitkul att hämta dem. Längtar efter att få prova dem!
Programmen är färdigtryckta. Ska bara fixa en stooor bordsplaceringslapp oxå.
Löparna till borden ska jag korta av, de är för långa. Men nu har jag fått de rätta måtten.
Har kvar att fixa transporten mellan kyrkan och lokalen. Hur gör ni andra, tar ni med tärnor och marskalker i bilen?
Halsband till mig och halsband och armband till tärnorna är klara. Ska göra halsband och armband till toastmadamen oxå.
M2b får själv fixa slipsar och slipsnålar till marskalkerna.
Morgongåvan till mannen är ännu inte klar. Den måste göras när han inte är hemma!!! (en Jag-Älskar-Dig-bok)
På måndag ska jag färga håret och på torsdag förlänga det.
På tisdag ska vi ha genrep i kyrkan med tärnor, marskalker och präst.
--------------------
Min ena tärna gifter sig på torsdag och vi ska ha möhippa för henne på onsdag. Bara nåt lite: hårförlängning på fm, bygga naglar, ansiktsbeh. sen gör vi oss iordning och äter ute på restaurang på kvällen. Inget avancerat och mkt lite alkohol.
--------------------------------
De ringde från hotellet om vår bröllopsnatt, de sviter de använder till brudpar är under renovering pga skador. De har dock bokat om oss till ett annat ställe och fixar skjuts både dit och hem. Kanoon!
Hur långt har ni andra kommit?!