• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 4

Välkomna alla nya och gamla julibrudar. Detta är fortsättning på den gamla tråden nr 3.

Fyll på och babbla i massor nu

Nya julibrudar som inte lagt till sig på listan. Kopiera gärna den senaste och lägg till erat eget nick mm, ju fler destoroligare. Glöm inte att berätta om era planer och hippor mm. Vi är många som är nyfikna och självklart vill vi veta hur det går.

Massor av kramar /Katten

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4
  • BoIs

Jag har svårt för att sova...vet inte om det är bröllopet som spökar eller värmen...Känner mig trött men kommer inte till ro.

• Jessie76

Detsamma. Så, visst har vi samma datum du och jag? Jag känner mig ändå fundersam om jag glömt nåt, det är nog därför jag är så nervig... För jag är inte så stressad att jag inte kommer hinna.. Jag behöver göra vigselprogram, men det är ju "bara" ett blad. Sen är det provsminkning - det gör jag den 16 juli. Frisören skulle höra av sig i början på juli. Klänningen skulle blivit klar i fredags, men hon har inte ringt ännu. Barnens kläder börjar hon sy när min e klar.

Oj, jag ser just att jag behöver bli lite stressad Man är inge schizo

• BoIs

Jessie-76;
    Skall till frissan 19;e, någon provsminkning gör jag inte då hudterapeuten menade att det aldrig blir likadant. Ringde om klänningen igår och den kommer i tid, fanns inte min stl. inne.
    Vigselprogrammet är klart skall bara sättas ihop m. band, håller på med bordsplaceringsstenarna, 13kvar, och skall fixa till blockljusen imorgon kväll.
    Den stora posten vi har kvar är festprogrammet m. presentation av alla gästerna...suck...
    Vi hyrkläder till sambon, marskalkarna och näbben. Tärnornas och lilltjejen är klara.

• GithKat

Phuu.. fixat med borden, servetterna och handlat det sista. Imorgon ska vi duka, hämta kläder och jag ska till frissan. Phust.. det är mycket nu men det är faktiskt kul. Snart blir det sängen, måste upp tidigt imorgon.

• BoIs

En fråga...
    Skall ni ha strumpor på er?
    Avskyr allt vad strumpebyxor heter så det blir ev. stay ups som gäller men måste man ha det?

• GithKat

BoIs: är det varmt hoppar jag allt vad leggings eller stayups heter.. strumpbyxor skulle jag aldrig ha på mej.

Finns ju sådana där som ser ut som nylonstrumpor, som man sprayar på, men jag har aldrig testat dem så jag vet inte hur de funkar.

• Jessie76

Inte jag heller, så långt har jag inte kommit erkänner jag
    Jag vet inte, jag har hållt på och gå in skorna i flera månader känns det som men jag kommer nog ändå att få ont. Risken att det blir jättejobbigt blir väl mindre om man har nån form av strumpor så det inte blir så fuktigt i dojjorna eller? Usch, det lät äckligt men ni förstår vad jag menar? Kanske man skulle kolla stayups?
    Ska man inte ha ett strumpeband oxå?

• Lindblom

Jag är mest orolig för vigseln. Vill inte gråta ihjäl mig där framme. Har så himla lätt att börja gråta i kyrkan. Vi valde snabbt bort de nya löfterna "NN, jag älskar dig..." för jag hade inte ens kommit igenom första raden.

Planeringen går bra i alla fall. Inte så mycket kvar nu faktikst.

• BoIs

tack...känner att jag skippar allt vad strumpor heter och kör med bara ett strumpeband, för att det skall vara och för att man skall ha känslan:0)

• GithKat

Hej tjejer.. idag är jag trött.. vi dukade och grejade i massor. Sen gick vi på krogen en sväng och det straffar sig idag känner jag. Ikväll blir det tidigt hem och nana kudden. Imorgon fyller älsklingen år och sen är det lördag.

Var hos frissan igår oxå, blev klippt och fick lite färg i det. Hon tyckte jag inte behövde det men jag kände att jag ville ha lite mer lyster i håret, så nu är det gjort och dyrt blir det. Fy min frisyr är snart lika dyr som min klänning.. tur man inte ska betala allt själv.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 4