• Miafina

Gå ner i vikt - peppningstråden

En fortsättning på tråden: Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.....

Nytt namn, samma mål =)

Och kanske fler deltagare?!

• Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden
  • Miafina

Inda jag tror dig.. det där (eller liknande)
    Baconinlindad färskostkyckling - har varit en av mina "paradrätter" i evigheter =)

Har gillats av alla som jag utsatt den för ännu =) vilket är rätt många vid det här laget ;)

Vi får se vad det blir, ordnar sig nog =)

Ha så trevliga kalas =)

• Miafina

Nu känner jag mig helt säker på att jag har gått ner denna veckan.... Annars är min kropp helt knäpp och lurar mig rejält... Så nu ser jag absolut fram emot vägning imorgon...... Oavsett hur mkt eller lite det är så är det ju ner iaf..... =)

Resten av livet känns skit idag av olika anledningar, men man får hålla sig i det som känns bra... vilket som omväxling då är vikten =) (tror jag)

Hur gick det idag Inda.. målet nått ? *håller tummar*

• Drakdal

lycka till med era vägningar imorgon! Har säkert gått jättebra!!

jag längtar också till vägningen nu känns bra.

• Teds brud

Hej

Här kommer en ny medlem, jag och min m2b ska börja GI diet imorgon. Vi får se hur det kommer att gå....
    Ska bli kul med peppníng av er.

• Drakdal

Kul med fler här inne! Lycka till det kommer säkert att gå jättebra för er! Ni kan bli lite trötta första veckan men det går över!! själv har jag gått ner 13kg med GI sedan mitten av januari.

• Miafina

Drakdal - Bra att det länns så =)

Välkommen Teds brud - trevligt med fler som hoppar på... Nya friska fläktar är alltid välbehövligt =)

Kan ingen motivera mig att träna ordentligt imorgon... Har varit så himla trist att träna de senaste dagarna så har bara blivit en kort stund.. :/

Nu hoppas jag att kroppen inte fått för sig att binda upp en massa vatten eller ngt som "förstör" vägningen imorgon.. då blir jag så ledsen ju.... Är nästan nervös ju.... udda känsla =)

Bakade ciabatta idag... ohh gud vad jag längtade efter att ta en och bre på smör och kanske ost, eller honung på det... mums... Men det kunde jag ju inte.. så fick nöja mig med att sniffa... alltid ngt
    kanske =)

Trött som farao är jag iaf... *gäsp*

hörs imorgon, trevlig kväll =)

• Teds brud

Bra jobbat!! Jag behöver gå ner så många kilo som möjligt, jag har väl ca 25 kg till drömvikten. Man får ju vara realistisk, jag hoppas på 15 kg tills den 19 aug- är det realistiskt? Min m2b ska sympatibanta med mig, han behöver väl bara bli av med 5-7 kg. Han tappade 30kg för 2 år sedan och har lyckats hålla det, det är ju det som är det svåra!

• Drakdal

Miafina, klart att du ska se till att träna imorgon!! Tänk vad du kommer att tycka att det är skönt efteråt och hur mycket gladare du kommer att känna dig när du verkligen gjort det! Dessutom så hjälper det ju till när det gäller viktminskningen! SÅ varför inte träna egentligen? Att du är trött är ju bara ytterligare en faktor till att du bör träna då man oftast känner sig piggare efteråt. Med andra ord TRÄNA! :D Själv var jag ute och gick i snabb takt i en timme idag, känndes superskönt. Skulle dock vilja känna att jag har tid och ork för det varje dag. Men efter vad jag skrev till dig miafina så vore et ju dumt att låta bli :D

så nu ser vi till att kämpa även på den fronten eller hur tjejer!!

• Drakdal

på 3,5 månader borde du om du kör stenhårt kunna tappa 15kg. jag hade också 25 kg till drömvikten när jag började och har hittils lyckats att tappa 13 kg på 3,5 månader. Så det går!!

• Miafina

Drakdal - Ja det är inte det att jag inte orkar (trött på det viset alltså)... är ju det där att jag blir så jäkla uttråkad.... Måste ha ngt annat att fokusera mig på än att jag står och trampar... och är sällan ngt roligt på tv under den tiden som jag helst skulle träna... och musik... jo iofs... men funkar inte lika bra.... Min kondis är bättre än den varit på extrem länge.... (kan anta att det var bättre när jag tränade 25 pass i veckan) men då var jag ju yngre också så =) *skyller på åldern... noja som jag har över att fylla 25 ;)*

Men skall försöka att stå ut med trissessen 30 minuter imorgon... Sedan skall jag ut en promis imorgon också så... röra på mig får jag ju iaf =)

Svar på tråden Gå ner i vikt - peppningstråden