• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • juli07

Här e en till 070707 brud!
    Vi har bokat lokal, kyrka å präst, gjordes redan i mars, så jag fick "min kyrka å präst".

• Sanasol

Hihi, vi bokade kyrkan redan i november!!! :o:o:o

• juli07

vi bestämde oss först i slutet på mars att det var dags, å sen ville jag inte vänta, tänk om "mitt" datum var uppbokat.

• Sanasol

Hihi, visst är det härligt! Vi har bokat lokal och fotograf också. Sedan så har vi beställt mina ringar... kunde inte motstå!!! :D:D:D

• juli07

Hade tänkt att ha förlovningsring i en stil å sen en annan vigselring, men har börjat ändra mig. Tänkte mest så för att min vigselring e lite dyr för vår budget (m2b ska bara ha en ring), men jag ska ju ha den resten av livet, så jag ska prata lite med sambon.. Han e inte omöjlig!!

• juli07

Kanske lite snurrigt, men hoppas ni fattar.

• Sanasol

Hihi, mina ringar är också sååå utanför den budget vi tänkt oss... men man ska ju ha de hela livet!! :D:D:D

• juli07

precis!!
    har ni nåt tema? vi har färgtema, rosa, ljusgrönt och vitt eller åt det hållet.
    Många gäster?

• Sanasol

rosa, ljusgrått och vitt är våra färger och det kommer gå igenom hela bröllopet.

Trycksakerna
    Blommorna
    Kläderna (brudgum, marskalk, tärna)
    dekorationer/dukning
    hemsidan

osv.

• juli07

Vi kommer åxå ha det genomgående, förutom i kläderna, vet inte vad sambon vill ha på sig, men inget i rosa iaf.. å våra söner kommer att ha beiga kläder, men allt det andra kommer att gå i "våra" färger.

Svar på tråden Vår dag...070707...#2