Vår dag...070707...#2
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Här e en till 070707 brud!
Vi har bokat lokal, kyrka å präst, gjordes redan i mars, så jag fick "min kyrka å präst".
Hihi, vi bokade kyrkan redan i november!!! :o:o:o
vi bestämde oss först i slutet på mars att det var dags, å sen ville jag inte vänta, tänk om "mitt" datum var uppbokat.
Hihi, visst är det härligt! Vi har bokat lokal och fotograf också. Sedan så har vi beställt mina ringar... kunde inte motstå!!! :D:D:D
Hade tänkt att ha förlovningsring i en stil å sen en annan vigselring, men har börjat ändra mig. Tänkte mest så för att min vigselring e lite dyr för vår budget (m2b ska bara ha en ring), men jag ska ju ha den resten av livet, så jag ska prata lite med sambon.. Han e inte omöjlig!!
Kanske lite snurrigt, men hoppas ni fattar.
Hihi, mina ringar är också sååå utanför den budget vi tänkt oss... men man ska ju ha de hela livet!! :D:D:D
precis!!
har ni nåt tema? vi har färgtema, rosa, ljusgrönt och vitt eller åt det hållet.
Många gäster?
rosa, ljusgrått och vitt är våra färger och det kommer gå igenom hela bröllopet.
Trycksakerna
Blommorna
Kläderna (brudgum, marskalk, tärna)
dekorationer/dukning
hemsidan
osv.
Vi kommer åxå ha det genomgående, förutom i kläderna, vet inte vad sambon vill ha på sig, men inget i rosa iaf.. å våra söner kommer att ha beiga kläder, men allt det andra kommer att gå i "våra" färger.