Vår dag...070707...#2
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Så härligt med resor Lightfish! Bra saker att tänka på när det är trist o grått.
I år ser det tajt ut för oss... Men jag ger inte upp hoppet om Budapest eller en annan billig mini-resa... charter eller vad som helst... *längtar*
Gerda
Duger det inte med Örebro, skitexotiskt ju!! ;);)
Inget nytt om ringar, känner dock att om jag ska ut med mer än 5000 kr per ring så vill jag att den ska vara exakt som jag vill så det blir till att vänta :D
Såklart den ska!! :)
Gerda
Klart ni kommer komma iväg, nånstans!! Det finns ju som sagt alltid miniseme-strar! :)Tycker Budapest låter mys, så jag håller tummarna för dig tjejen!
Haha... Ja, det är ju ett vackert slott mitt i smeten så... :D Den kan vi ju glo på igen... ;)
Näpp jag får väl bläddra i resealbumen o drömma istället... :D
Hur går det med allas planer förresten? Vem har gjort mest?
Själv har vi bara bokat kyrkan ännu och skulle boka lokal, men har lite problem. Den tänkta lokalan KAN vara förliten. I alla fall finns det inte tillräckligt många bord och så hyrs den egentligen inte ut på sommaren.. Så det blir nog att tänka om i alla fall..
TROR att vi är dem som "kommit" längst, vi har bokat kyrka, festlokal och fotograf för dagen! Sedan har vi beställt mina ringar (fick paketpris) så de kommer i slutet av maj. Vi har funderat/bestämt dukning, festdekorationer, ungefärlig gästlista, ungefärligt utseende på trycksakerna! :) I stort sett har vi festen klar för oss, dock inget inhandlat ännu! :)
Sanasol
Budgeten är nästan klar.. får bara se hur det blir med festlokalen. Ev lite ändringar.
Kyrkan bokad.
Bordsplacering gjort !!? (Vet att det är korkat, men ack så roligt!)
Gästlistan förberedd.
Dukning planerad. Ljuslyktor köpta!
Inbjudningskorten köpta.
Tittat på klänning, ring, blommor m.m. Har bestämt mig till 80%, men det är tid kvar och jag vill prova mer tillsammans med mamma/tärna.
Marskalk/tärna tillfrågad. Tärna tveksamt.. Annars allt ok.
Något jag har missat?
KUUL! Vi har frågat tärnan och marskalken också. Vi ska fråga den tilltänkte toastmastern till sommaren har vi tänkt oss! :D
Ska börja köpa lite småsaker till bröllopet utspritt under det år som är kvar, vaser, dekorationer. Sedan ska jag gjuta ljus till borden själv, blockljus. :)