• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • Sanasol

Ååå, sååå spännande!! :)

• Gerda

Ja, fast jag tycker att det ær længe dit... vill veta att allt ær ok nuuuu :D

• Sanasol

Äh, de har väl ingen anledning att tro att det inte är det? Förstår lite av oron, men bebben mår nog tokbra där inne, skulle jag tro! :)

När brukar man kunna känna rörelser och så? *vet ingenting*

• lightfish

Gerda

Åh...känns så skoj att få finnas med och höra om bebban :) Jag håller ju tummen för dig så det är klart att det kommer gå bra :D Nå...v.18...det är ju ett tag dit men vänta bara...det är en upplevelse att se det lilla pyret :)

Nej, om jag kanske ska plugga lite? :D :D

• lightfish

Jag kände min bebba i ca v.10...

• Sanasol

lightfish

hihi, borde också plugga! men är för slööö... BLÄ! men ska göra klart innan fredag, två dagar kvar ju! ;)

• Gerda

Jag har liksom lite extra kærlekshull ;) så det tar sækert ett tag innan bebbe kænns utåt... men de inreorganen kan den sækert leka med redan nu, fast jag teni kænner nåt ;)

• lightfish

Gerda

När man först känner bebban känns det ungefär som en en fisksnärt... ;) Vet inte hur jag bättre ska förklara det.. Lite som fjärilar i magen...så det är ganska lätt att missa det. Efter v. 10 kändes det bara mer och mer för mig.. Min syrras unge lyckades till och med kicka sönder ett revben när han låg i maggen :D

Åh...jag är så himla glad för er! Hälsade A till dig härom dagen? Du hade gått och lagt dig så han svara när jag skrev :)

• Gerda

Ja! Andreas hælsade... fast jag fattade inte førræn næsta morgon! :D

• lightfish

Gerda

*asg* Var ju inte meningen att han skulle hälsa till dig när du halvsov ju! :D
    Nåja, fram kom det ju :)

Svar på tråden Vår dag...070707...#2