Vår dag...070707...#2
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Mmm, nåt sånt. Fast egentligen känner jag mig bara totalt osugen just nu... :( Men känns bra att jag får ringen, och att det är klappat och klart. :)
lightfish
Vad mysigt!!! :D:D:D GRATTIS!
msn?!?!
Tack :D
Sanasol
Osugen på bröllopet? Varför? Du är ju vårt lilla ångtåg här som ständigt puffar med grejer! :D
Lightfish
Grattis!!! Jag har totalt missat förlovningen *ursäkta*
Grattis grattis... nu är det alltså officiellt???
Jag känner just nu bara att hela bröllopet blir en sån jättegrej, ångestframkallande, så just nu försöker jag tänka mer på det som är just nu, att vi ska flytta och sånt som ligger närmre i tiden!
lightfish.
Vi gifter oss samma dag :).
Tråkigt Sanasol.
Då kan det vara bra att bara slæppa ett tag och fokusera som du säger på annat en stund. Ni har väl förenklat bröllopet redan en del, så när du vill börja "hålla på" igen kanske det inte är lika tungt som det känns nu?
Vi får se, som det känns nu så har jag ingen lust till nåt. Visst är det kul med bröllop, men jag vill bara vara gift. Vi får se hur vi gör, kanske inte blir 070707... även om det lutar mest åt det just nu. Men, allt det där märks när man återfår lågan att planera, just nu på tok för mycket i skolan...
Gerda
Tack :D Jag tror jag missa att berätta det, sorry ;)Men det känns så himla bra! Han har berättat för sin närmaste vänner så det är väl mer eller mindre officiellt :D
Trollungen
Menar du 070714?