• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • MiaVinterbrud

Här har ni mig igen, bra att ni startade en ny tråd :)

• lightfish

Och jag hänger kvar här då jag verkligen verkligen vill ha det här datumet men inte kan! Nåja, det blir bröllop den dagen, men inte vårat. Vi gifter oss troligen 070714 :D

• Lioness *förlovad*

Det är klart du ska vara kvar här med oss ändå, lightfish!

• lightfish

Lioness *förlovad*
    Tack! Det kändes lite om vi säger så att inte få ha "min" dag...men det viktigaste är ju trots allt att gifta sig med sin älskling! :D

• Lioness *förlovad*

Jag håller absolut med dig om att det viktigaste är ATT gifta sig, inte NÄR. :)

Själva så har vi ju inte heller bokat kyrka eller ens annors bestämt oss till 100% för ett datum ännu, men jag hänger kvar här jag med. :D

• lightfish

Lioness *förlovad*
    Vi superspikar allt efter vår förlovning med ringar i sommar... Killen friade häromdagen i soffan här hemma och sa att eftersom det är så viktigt för mig med ringen så fixar vi det tillsammans i sommar och planerar ringceremonin tillsammans! :)

• Lioness *förlovad*

Vi bestämde också hemma i soffan att vi skulle förlova (och gifta) oss! Sedan valde vi tillsammans ut ringar och böt dem på vår femårsdag (i vårt halvfärdiga hus som vi håller på att bygga). :)

• lightfish

Låter supermysigt att göra det i ert nya hem :) Nåja, vi får se vart vi förlovar oss! :)

• Lioness *förlovad*

Oavsett plats blir det nog väldigt fint tror jag!

• Gerda

Klart du ska vara kvar lightfish! Vi ær inte helt hundra vi heller længre, men jag hænger ihærdigt kvar :D

Svar på tråden Vår dag...070707...#2