• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • Gerda

HIHI :D

Han tar sina uppdrag på allvar! ;)

• Gerda

Vi ska titta på en lægenhet nu efter jobbet! Ska bli så spænnande, efter ska vi ut o æta middag tror jag... andreas sa bara øveraskning - då hoppas jag alltid på mat :D

• lightfish

Gerda

Bra det dock, jag har ringt en gammal (sen jag var 3 år) vän flera ggr och det verkar INTE som om hennes sambo har hälsat. Iofs har jag dessutom talat in på hennes mobilsvar samt sms:at henne...
    Så det är nog bara så att hon INTE vill prata med mig.

Iofs känns det ganska bra, hon svarade mig följande mening när jag ringde för att berätta om bröllopet: " ska ni bara gifta er? Jag trodde du vänta barn"...
    Så..det visar hur intreesant jag är :D

• lightfish

Gerda

Hoppas lägenheten är fin och i rätt pris-klass! :) *håller tummarna* Överraskning? Sånt gillar vi... Om man inte redan innan har lyckats lista ut VAD den består av ;)

• Gerda

Lägenheten var fin, ny, fräsch, modern men LITEN. Tror knappast att den va 60kvm! De två sovrummen fick man knappt plats en dubbelsäng i :(

Men den är helt nybyggd från 2006 januari, jätte fin.... men jag gillade inte alls sovrummens storlek. Hoppas på att lägenheten imorgon är bättre, annars kanske vi måste ta denna ändå.

• Gerda

Överaskningen var såklart mat, haha.... Jag fick välja vad jag ville... så det blev MCDonalds :D :D :D Var sååå sugen på pommes... men jag orkade inte ens min hambugare :( Sen drack vi te o kaffe och gigantiska tårtbitar på ett fik :D :D :D

mums med snabbmat och ännu onyttigare efteråt! ;)

Ja, jag är tokig som väljer McD... det stod mellan det och kinamat... men matoset var kväljande för mig så det blev stekos istället :D

• lightfish

Gerda

Så mumsigt bara ibland att bara få äta det man mest av allt vill ha :D sen om den är "Gyllene bågarna" eller fin restaurang ;)

Trist att den var så fnuttig.. :( *deppar med dig* Hoppas den imorgon är bättre då!

Själv sitter jag här och lider: skolan går inte bra...jag har fått pollenallergi för året och ryggen gör ont! :( Kan det bli bättre?

• Sanasol

Gerda

Trist med lägenheten! Håller en tumme för att den i morgon passar er mycket bättre! :D Ni ska ju få plats med massa leksaker och en springande liten plutt snart ju! :)

Lightfish

Trist med allergi och ryggen! :(

• Gerda

Lightfish

Vi kan lida tillsammans om allergin! Min har också satt igång och jag får inte ta annat än ögondroppar och nässpray... :(

• lightfish

Gerda

Vännen... Ryggvärk och alleri, vi täcker in allt du och jag :D

Svar på tråden Vår dag...070707...#2