• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • Fru The

Just det våra 2 madames kommer hit nästa vecka och börjar planera med oss! Då vill vi ha lokalen färdig.. De ska fixa programmet är det sagt och ta emot allmälningarna och vara värdpar också så att säga.. Ska bli jätteskoj!

• Sanasol

Kul, kul! :) Vi kommer själva vara värdpar, ta emot OSA och så, eftersom vi betalar känns det mest okej! :)

• Fru The

Vi betalar vi också själva, men tycker det ska bli skönt med avlastning! Det är bra att få hjälp, så slipper vi tänka på allt själva..

• Sanasol

Sant!

Fast vi ser det itne som ett problem med OSA eftersom de flesta av våra gäster kommer OSA via vår hemsida! :)

• Fru The

hur har ni byggt upp hemsidan då? Kan man får kika hur formuläret ser ut? Kanske kan få lite idéer?

• Sanasol

Hemsidan ligger inte uppe ännu, sen så är det min karl som gör den så jag vet inte alls hur det är uppbyggt.

Kommer iaf vara ett formulär där de fyller i namn, Ja eller Nej, hur många personer, särskild kost eller annat som är viktigt att veta! :) Tycker det känns jättesmidigt att ha det så!

• Fru The

Något att fundera på.. får se om det går att lösa. (Begär hjälp av min äldre bror i så fall)..

• Sanasol

:):):) Hade ni annars tänkt ha OSA via svarskort eller telefon?

• Fru The

Sanasol>> Tel och mail tror jag.. Det får madammerna bestämma själva hur de vill ta emot dem.. Men tar man via telefon så kan de fråga ang. mat och så.. annars är formulär bra..

• Sanasol

Ja, precis!! :):):)
    Hur gör ni med ringar, ska ni ha likadana ? *nyfiken*

Svar på tråden Vår dag...070707...#2