Vår dag...070707...#2
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Sanasol
Hm... det finns nog lite folk som känner igen mig privat där och jag vill gärna hålla detta hemligt ett tag...
Nenah
Okej, du får gärna skriva på FL, alltid bra att ha någon att bolla idéer med!
Sanaol
Jösses... jag börjar nog bli trött... Det går ju att skicka privat....... Jag testar det :)
:D Gör så! :)
Men...åh tjejer! Nu vill jag att det ska vara sommmar...!!! Så jag kan boka "min" kyrka...min tid!
Förstår det!! Man vill ju ha nåt klart iaf!!! ;) hur går det med ryggen??
Ryggen är ett av få moln på min strålande klarblå himmel! Jag kämpar på och väntar på att de ska ringa mig från husläkaren.
Annars går det framåt med skolan och jag var och skrev Nationella provet i svenska idag, läskigt som tusan men vad ska man göra? Det är ju obligatoriskt!
Vi ska i alla fall göra något kul snart, vi drar till Bryssel i början på juni! Ska bo hemma hos N:s morbror med dam och deras småtjejer på 1 och 3 år.
Sen blir det ju ev. en sista minuten resa i sommar och sen USA-resan i sept-okt :)
Hääärligt med massa resor och skoj! annars lite pestigt som det lät, hoppas att läkaren hör av sig snart!!! :(:(:(
Ja, jag ser verkligen fram emot alla resor, det ger en ganska mycket energi att bara få komma bort och koppla av! :)
Den resan dock som jag ser fram emot mest är ju USA. Min klänning :D :D :D
Såklart!! Hihi, nåt nytt om ringarna då? *nyfiken*