Vår dag...070707...#2
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Grattis och välkommen Miss Tess!!!
TACK!
Jo, det är ju ett tag kvar, så man har gott om tid på sig att planera.
Vi har iaf bokat tid i kyrkan, bokat festlokal, fotograf och hotell för bröllopsnatten. Sen har jag hittat en underbar klänning, bara det att den finns i Småland och vi bor i Dalarna, men vi tänkte ta en sväng dit på semestern.
*muttrar återigen att det är otroligt att alla andra får boka men inte jag*
Nåja, jag väntar...:D
MissTess - jag bor också i dalarna Vart bor du någonstans? Jag bor i södra Dalarna.
Vi har också bokat kyrka och präst samt festlokal. Börjar kika lite på resten, det är ju en hel del *puh*
Välkommen hit förresten!
Tack så mycket!
Vi bor i Borlänge, men ska gifta oss i Rättviks kyrka, eftersom jag kommer där ifrån.
Hej!
Det var ett tag sedan man skrev här..
Planerna går framåt:
*Kyrkan bokad, lite bråkigt bara då man lever i konservativ församling och vill ha en homo-välsignelse. "Nån sån förordning finns inte.."
*Marskalk och tärna tillfrågad och sagt ja, förutom att tärnan börjar bli osäker och dra sig tillbaka.. *suck* Vill ju bara ha henne, ingen annan! Vad göra?
*Lokal vald, men ej bokad. Skall göras på onsdag, hoppas jag i alla fall!
*Halsband och örhängen köpta för den stora dagen. Hittade perfekta och kunde inte låta bli.
*Planerat presenterna till toastmadame, tärna och marskalk. Men inget köpt ännu.
*Köpt ljuslyktor till bordet då jag hittade billiga av just den typ jag ville ha!
Hur långt har ni andra kommit förresten?
Åh, pratade precis med min pappa. Han kan inte komma på bröllopet.
Hans bror ska tydligen gifta sig samma datum, och han väljer att gå på deras bröllop istället.
Blev så j*vla besviken!
MissTess>>
Jag förstår dig. Synd att bröllopen krockar!
Själv har jag inte ens tänkt att bjuda min pappa eller den sidan av släkten. Har ändå ingen kontakt. Min pappa ville inte ha en "sån otacksam dotter", så han slipper. (Hur han nu kan påstå att jag är otacksam, då han knappt känner mig alls (skilda sedan jag var 2 år).)
Här kommer ännu en dalkulla som ska gifta sig 070707!
Nenah
Välkommen hit! Hur långt har ni kommit i planerna?