Vår dag...070707...#2
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
2006-04-05 15:44 Sanasol
Såklart det är, egentligen önskar jag att vi kunde gifta oss på en strand tillsammans med våra familjer. Utomlands alltså, i turkost vatten... och vinden i håret. Men vi har inte råd att bjuda, och min familj skulle aldrig ha råd att följa med...
---------
Bjud in de närmaste till vigsel på Arlanda/Landvetter vart ni nu bor närmast och hyr VIP rummet. där kan man servera mat och sen så drar ni två direkt. skönt enkelt och snabbt avklarat.
något sånt är jag och m2b inne på.
Tack för tipset, men det känns inte alls som nåt för oss!
Sanasol....oki, men om ni skjuter upp till 08 och förvarnar familjer redan nu så kanske de kan få ihop slant ändå? går att få underbara "strandbröllop" på "nära" håll, behöver inte vara maldiverna eller västindien eller liknande, finns underbara ställen i frankrike, italien grekland osv. och dit är det inte lika dyrt som att åka till andra sidan jordklotet så att säga.
Vi vill inte skjuta upp bröllopet, vi vill absolut vara gifta innan vi bildar familj, och det vill vi inte vänta länge till med! :D Det som spelar störst roll är att vi får fira med våra familjer och att vi får varandra...
Skulle inte spela någon roll på min sida av familjen, utlandsresor varken prioriteras eller lockar dem...
Lightfish... kan jag vælkomna tillbaka dig på riktigt snart???? ;)
Vi får se :D Jag hoppas det men vi väntar ett tag och kolla hur allt blir....
Lightfish
VAD har hänt?!?!?! *nyfiken*
Sanasol
Vill inte ta det "offentligt" men kan slänga iväg ett mejl till dig :) Men jag kanske kan få tillbaka 070707 pga en viss orsak! :D
Förresten upptäckte jag att vi sluta skriva i tråd 1 och denna startades på min och pojkens årsdag, i år var det 2 år :)
Kramar till er alla
JAA, nyfiken ju! Är på msn nu annars ;)
Då går jag in på msn :)