• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • lightfish

Tjejer, har sagt det innan men säger det igen: Ni är underbara!

Såg att nån av tjejerna här på BT letar efter en bästis....jag har ju er!!!! :D
    Nej, men allvarligt. Jag insåg igår när jag hade roliga nyheter att jag absolut inte har någon bra vän som jag bara kände att jag ville ringa, förutom min syster då som är 1 år yngre än mig.

• Gerda

Det ær bara att ringa till Oslo :D :D :D

• lightfish

Gerda
    :D :D :D Hahaha...det skulle killen gilla med telefonräkningen :D Timmar med Oslo!!! Nåväl, vi ringer ju en del till USA så det kanske inte märks så mkt! ;)

Usch vad illa jag mår av tabletterna :( Men de hjälper mot det onda...

• Gerda

:( tråkiga rygg :(

Ja, vi rniger till USA en hel del vi med... så några hundralappar till Sverige som det blir varje månad "gøms" undan nästan, fast det är mkt pengar man skulle slippa undan om man bodde i "rätt land" :D

• lightfish

Så en vacker dag så kanske vi kan höras på telefonen :D Jag ska försöka tvätta...insåg att mina två par mjukisar börjar se ledsna ut och jeans är inte så himla skönt att ligga och ha ont i ryggen med ;) Sen upptäckte jag att jag har slut på rena strumpor...*s* Dock ligger tvättstugan 4 tr ner och jag ska bära tvätten dit..hmm...vi får se hur det går:D

• Dalabrud-07

Oj, en ny tråd! Vad flitiga ni har varit tjejer.
    Här händer det väl inte så mycket.
    Kyrkan och prästen är bokad. Lokalen är också bokad! Vi har börjat titta lite smått på menyer. Som det ser ut nu så blir det nog någon form av buffé.
    Jag har ju fått för mig att vi ska renovera badrummet mitt upp ialltihopa, så nu går energin åt till att planera det. Sen vill jag gärna bygga altanen i sommar, så den är klar till nästa sommar
    Jag känner mig nästan gravid, tycker jag känner igen "boa-fenomenet"

• lightfish

Dalabrud-07
    Oj, det var en hel del klart för din del! Renovera badrum? Det låter tidskrävande :D
    Mm...man brukar ju säga att behovet att ha ett perfekt hem, för en själv då, ökar när man blir gravid men så kan det ju även var ett "symtom" på att man börjar göra sig klar för att bli gravid ;) Själv så dröjer det minst två år innan det blir nån bebbe för vår del :)

• Sanasol

Hej hej!

Fick just veta av min smed att han hittat en sten till mig, bland den bästa slipning han sett sa han ;) Känns ju bra! :) Så den kommer i slutet på maj, känns sååå spännande! :D

• Gerda

Topp topp sanasol!

Då børjar allt falla på plats .... snart är du lika sysslolös som jag är med bröllopet :D

• lightfish

Kul med stenen :) Killen friade i soffan härom dagen och sa att han tänkt om gällande förlovningsringar... Så vi förlovar oss med ringar i sommar tillsammans!

Svar på tråden Vår dag...070707...#2