• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • Lioness *förlovad*

Lightfish, vad händer? *meganyfiken* :D

Hur går det för er andra?

För oss är det endast och enbart husbygge som gäller ett par måander framöver så att vi snart kan flytta in, men jag läser gärna om era planer och idéer för det. :)

• lightfish

Lioness *förlovad*

Saker och ting förändras ju lite.. Vill inte skriva det rakt ut men jag har ju skrivit tidigare att jag inte skulle kunna ha vårat bröllop den 7 juli 07 för att det var ett annat par i släkten som skulle gifta sig då... Nu är det inte säkert att de ska ha den dagen så jag håller tummarna för att vi får den dagen. Annars tar vi helt enkelt bara lördagen efter, även om det känns lite....

Annars har jag köpt ännu mera tidningar...åh vad jag är fast i det träsket! :D :D :D Men å andra sidan, det enda jag kan göra just nu är att planera ringar och kläder eftersom kyrkan inte går att boka förrän i sommar :( och den andra i höst

• Sanasol

Lightfish

HOPPAS att du får dagen!! :D:D:D

Vad för tidningar har du köpt? nåt bra?

Får antagligen provmodellerna utav mina ringar i nästa vecka, känns pirrigt och spännande! Men tur att jag får prover först, tänk om de inte skulle vara helt perfekta?!?

• lightfish

Köpte:
    InStyle Weddings(USA)
    Cosomopolitan Bride(England)
    Elegant Bride(USA)

Så nu har jag en del att bläddra i :D
    Märker att det finns en heeeel del märken som har spetsklänningar som jag vill ha som inte finns i Sverige så det bådar gott inför USA-resan i höst :) Sen finns det mer sådana ringar som jag vill ha, inte med andra stenar än diamanter men ändå.

Jag tror att dina ringar kommer vara superfina, även provexemplaren :D

• Sanasol

Härligt! Då får du inspiration för det mesta då!! :)

Roligt att du får kika på lite ringmodeller som passar dig, du får ju inspiration av modellerna iaf, även om du vill ha lite andra stenar också! :) Kommer bli så snyggt, din ring blir verkligen unik!

Mmm, det tror jag med innerst inne, men man är ju lite nervös! :)

• Gerda

lightfish, du kommer att ha sååå roligt i USA! å spara mkt pengar på att handla dær också! Kanske hittar du ringen dær också?! :D

Hur længe hade ni tænkt stanna?

• lightfish

Gerda

Vi vill ju verkligen vara där i 14 dagar eftersom vi ska träffa nära vänner men annars blir det 9 dagar om killen har svårt att komma ifrån :) Har räknat lite på ekonomin och jag kan spara ganska mkt de tre sista måndaderna innan vi åker :) så det känns riktigt, riktigt bra!!! Måste ju ha till alla grejer, t.ex. brud-klänningen :D

• Gerda

:D :D :D :D Bra planering ær nyckelordet.

Du måste æta mkt godis åt mig! ;)

• lightfish

Gerda

Lär nog bli en HEL del godis och god mat.. Jag är ju en sucker för minimarshmallows i varm choklad om vintrarna :D :D :D Ska nog baxa hem en del därifrån :D Fast så måste jag tänka lite på vikten... Har ju redan gått upp 5 kg sen jag blev tillsammans med N :)

• Sanasol

5 kg, RELAX!! Jag har blivit fet rent ut sagt sen jag blev sambo... :(

Svar på tråden Vår dag...070707...#2