• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • Gerda

Sanasol, Frösö kyrka 15.00, Stockesalen.
    The, Ytterby kyrka 15.00, Kungälv.
    Dalabrud-07, St.Skedvi kyrka kl :? ?
    Gerda, Örebro, Adlers - utomhus, kl. 15:00

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

*Sanasol,Frösö k:a kl 15,00,Stockesalen
    *The,Ytterby k:a kl 15,00,Kungälv.
    *Dalabrud-07,St.skedvi k:a kl?
    *Gerda,Örebro,Adlers-utomhus,kl 15,00
    *Jag ska bli en fru...längtar,Dalarö K:a Kl 16,00,

Ni verkar ha hunnit med en hel del fröknar*blink*...
    Jag har inte hunnit tänka på program osv,behöver nog hjälp..haha

Förresten vart köper ni era inbjudningskort?Och vad brukar det vara för pris,med tryck?

• Sanasol

Vi kommer göra våra inbjudningskort själva... räknar med en kostnad på ca 800kr för 30 st kort, då använder vi rätt dyrt papper, fina band samt en specialbeställd magnet som ska sitta fäst i kortet!

• Fru The

Jo, det är häftigt att de kommer åka så långt för vår skull. Men ska väl tillägga att min blivande känner en av medlemmarna och har själv spelat med honom på otaliga bröllop!

Vi tänkte bara foto oss innan kyrkan. Det räcker för vår del. Sedan tar ju familj och vänner kort, som jag antar att vi kommer få del av. Får väl maila killen och se vad han föreslår själv.

Har köpt våra inbjudningskort på Gallerix... Inget märkvärdigt alls.. Men billigt och smidigt är det.

• Sanasol

Vi prioriterar bra tagna foton högt, så en fotograf under den viktigaste delen av dagen var en självklarhet. Sedan kommer min bror som är mediautbildad fota med systemkamera under hela dagen.

Eventuellt kommer han filma vigseln, då hans inriktning är rörlig bild. Har dock inte bestämt oss om vi vill ha vigseln filmad ännu! :D

• Fru The

Vi kommer får vigsel filmad. Känns jätteviktigt eftersom man säker kommer vara så nervös och ha så mycket i tankarna så man kommer glömma alla underbara tal m.m. annars...

sanasol

Skulle var jättkul att göra själv ,men
    jag om min blivande har ju inte såå snygg handstil att det skulle kunna bli snyggt:)Att göra dom själva menar jag,så det får nog bli köpes,Tyvärr.
    Tack för tipsen,ska kolla dom...

• Sanasol

Men göra på datorn?

Vi kommer absolut inte skriva för hand...

Svar på tråden Vår dag...070707...#2