Vår dag...070707...#2
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.
Blivande fru 07.
Vi har inte riktigt talat om för släkten ännu att vi ska gifta oss,men våra närmaste vänner vet,konstig ordning kanske.
Våra vänner fick reda på det då vi gjorde en nyförlovning med så klart nya *stora* ringar(ville ha nya ringar dom andra var från 1996)
Sen har vi bokat k:a,med reservation eftersom vi inte sett kyrkan ännu,men hört att den är fin,även festlokal men vet ej om det blir "för"långt ifrån kyrkan. Inget annat är fixat!
The
trist med tärnan,håller tummarna att det ordnar sig!
Blivande brud 07
Vi blir ca 50 personer, lagomt för en bra fest tycker vi!
Vi förlovade oss 1/12 2005 och så berättade vi även för de som frågade att vi skulle gifta oss under sommaren 2007. Vi tycker att förlovning = giftermål inom räckhåll så därför fanns det inte en chans att "lura" någon... hihi
Sanasol>> Har bara 3 nära vänner, så kandidaterna är mer än få.. Båda de andra hade säkert jublande tackat ja, men ingen av dem känns helt okej.
Den ena är min äldsta vän. Kristen och jättesnäll, men vi har inte mycket gemensamt och så känner hon mig egentligen inte så väl som jag tycker en tärna ska göra.
Den andra är en fd flickvän (blixtförhållande) som fugerar jättebra som kompis och vi kan verkligen det där att snacka 3 timmar i tele om vi vill. Det är väl hon som ligger närmast i så fall. Men hennes sätt att bli nervös och hispig kommer definitivt inte lugna en nervös Therese i alla fall..
Kan man få en ny kandidat?
The
Usch så trist! Kan erkänna att jag faktiskt inte har en enda annan kandidat än hon som ska vara min tärna... skönt att hon sa ja! :D
sanasol
Ringar.. Tja vad vi har.. de är mönstrade på kanterna och slät matta i mitten (har blankas med åren)låga och inte så breda.. Själv ska jag ha en något kupad ring med 5 diamanter i rombfattning. Min blivande har som sagt kollat på hundra st och velar fram och tillbaka fortfarande..
sanasol
Kollade klänningarna jätte fina 326,328 var finast,tycker jag
jag ska bli en fru...lääängtar
Jag hoppas på tur och ett underverk. Hoppas att jag får det!
The
M, har ju sett den du gillar! :) Hon vill inte ha så mycket glitter eller?
jag ska bli en fru...lääängtar
Mina favoriter är just nu 328 och 3070 :)
Sanasol
Saken är väl den att jag inte kan tänka mig någon annan jag heller egentligen. Hon har funnits i vått och tort för mig i 8 år! Vi måste ju kunna hitta varandra på ett nytt plan bara. Om man ska prata om tvillingsjälar så är hon min och jag älskar henne. Vet att det är stora ord och lika stor är min kärlek till henne..
Det betyder inte att jag inte älskar min blivande. Jag älskar henne ofantligt mycket! Jag ska ju leva resten av mitt liv med henne och jag ser fram emot det. *kram alla*