• Briderella

Vår dag...070707...#2

Startar snabbt upp en ny tråd...såg att den gamla snart lägger ner.

• Svar på tråden Vår dag...070707...#2
  • Fru The

klänning och ring är mer eller mindre fixad.. Kan man få en ny tärna också eller få 3 önskningar så att jag kan önska mig min tärna villig? *låter det okej?*

• Sanasol

The

Varför tvekar hon som du vill ha?

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Vi var på bröllops mässa på Riddersvik förra helgen,där visade cosmo upp lite.
    Men jag vet inte ännu,tur att det är ett tag kvar.
    Cosmo hade en lista man kunde skriva upp sig på,i september ringer dom och man får komma på en visning för att se alla nya modeller,kommer nog att gå på den.

Ring kommer jag att designa själv och gå till en guldsmed med min ritning,vet redan hur den ska vara.

*The*Tack!

Har ni bestämt ring å klänning?

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Alltså jag menar klännins modellerna får man komma å titta på.

• Blivande brud 07

Oj vad jag får panik när jag läser här.
    Vi har bestämt datum, och det är väl typ det enda med.
    Kyrkan är inte bokad.
    Har kollat upp med fotografer och vi har väl bestämt ungefärligt vem vi vill ha.
    Gästlistan är vi på det klara med.
    Fast vi har inte berättat för någon ännu att vi ska gifta oss. Vi ska förlova oss (igen förra gången var 2000 och vi vill nyförlova oss) och efter det ska vi berätta för alla och då tänkte jag vänta lite med att fixa allt, fast jag vet inte riktigt varför jag tänker så. Men jag tror inte att kyrkan blir nåt problem att få ska gifta mig i en liten by så

Lite kul bara hur många gäster ska ni bjuda?

• Fru The

Sanasol

Lång och invecklad historia.. Summan av kademumman är att vi ska vara ifrån varandra fram till augusti och då bestämma hur vi gör vidare. Vår vänskap har varit ansträngd under våren och det höll på att leda till en total brytning.

Hon har avsagt sig posten egentligen. Hon är hedrad av frågan, men jag har ingen annan tänkbar kandidat. Jag kan bara hoppas.. *tår i ögat*

• Sanasol

Mina ringar är redan beställda, de kommer i slutet av maj! *spännande* Fick ett jättebra erbjudande som jag inte kunde motstå, ska lägga ut bilder så fort jag får dem. De är iaf i platina med totalt 0.68 ct. :):):)

Klänning är jag mer fundersam. Gillar Atelier Diagonal 326 och 328, även 309. Finns att se på www.ramonadesign.se

Sedan gillar jag sincerity 3070 och 3156, de kan du se på www.sinceritybridal.com

:D:D:D:D

• Sanasol

The

Guu vad trist! Förstår att det känns tråkigt, ofta har man ju inte ett helt fotbollslag som kandiderar till att vara ens tärna...

• Fru The

jag ska bli en fru...lääängtar

Jag har tittat ut både ring och klänning, men än så länge är inget bestämt till hundra.

Har bara tittat på klänning i en butik och fastnade då för Nixa 458, men har sagt att jag ska prova i minst två butiker till innan jag bestämmer mig totalt.

Ringar har vi kollat på diverse ställen. Jag vet ungefär vad jag vill ha. Men min blivande är inte säker alls.. Hon vill inte ha något som blir förlikt hennes förra.. Så det är knivigt att hitta något passande.

• Sanasol

The

Vad är det för förlovningsringar ni har? *nyfiken* tänkte försöka komma på några förslag...

Svar på tråden Vår dag...070707...#2