Husdjur på bröllopet?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
hopps, nu började visst tråden handla om nåt annat..sorry! Men jag fortsätter ändå:) Duktigt att du kan följa reglerna! Fortsätt med det så vi kan prata småäckliga saker även i fortsättningen! Min dator e trasig så jag kan inte va här så ofta. Nu använder jag mina föräldrars dator. Det har inte varit så kul här nu på ett tag, men nu när du e här vill jag ha en ny dator!!!
Nu ska jag sluta prata om annat är vad som är meningen med denhär tråden!
Ravial
Nej, jag förstod att du inte menade så. Därför var jag extra mån om att försöka anlägga en vänlig ton i mitt inlägg också. (Så svårt i text ju! Känns som att allt tolkas subjektivt, efter vilken sinnesstämning mottagaren är i.) Jag vet att mina inlägg leder till diskussioner -det är ju därför jag gör dem! Jag vill ju så förbenat gärna diskutera och debattera (ett av livets nöjen om jag får säga det själv!). Men jag tycker också att jag åtminstone this time around sköter det bra, även om jag säger mycket som andra inte vill höra. Men du är verkligen ett föredöme, liksom vår kristna vän Ellte. You go!
Vilken komplimang, Princessa! Nu blev jag glad!
Ja, jag ska också stiga åt sidan och låta tråden handla om animaliska ringbärare igen .
Tack Ravial! Behövde nästan höra det...
Kom på att jag inte heller svarat på trådens fråga.
Vad gäller fotona så kommer min hund såklart vara med på några av fotona, men inte på alla. Vi kommer ju ta bilder med olika familjemedlemmar och ibland alla, olika miljöer, som en hel serie.
Visst är det kul att starta debatt. Tråkigt när det handlar om att nedvärdera andras känslor bara... Men men alla har vi väl våra nöjen! Jag är glad att jag hellre ägnar min tid åt att träna hund och njuta av den tiden än åt att göra folk ledsna för nöjes skull!
Jag håller med dig Shakti. Det var verkligen dåligt av Mrs Smith att göra mig ledsen.
Sorry, kunde inte låta bli. Jag tycker nog att ni är lika goda kålsupare som jag! Nu får det räcka med offermentaliteten.
Man behöver ju förstås inte se det som att nån har nedvärderat nån annans känslor. Se det i stället som att nån har sagt sin åsikt...
Precis, Princessa. Jag har bara sagt vad jag tycker. När jag däremot blir kallad för korkad och hjärlös då kan vi prata om att nedvärdera.
För min del så tycker jag inte att det är så hemskt att folk diskuterar - jag respekterar att andra har andra åsikter än jag.
Dessutom så har jag ju mina egna och dom har jag ju kvar även om inte alla tycker som jag:)
Däremot tycker jag också att det är tråkigt när man går till personangrepp.