• Gnappgnapp

Husdjur på bröllopet?

Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
    ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?

• Svar på tråden Husdjur på bröllopet?
  • Stortån

Ravial och ni andra... ang Ravials kommentar om hur jag dök upp här i tråden. Jag vill bara påpeka att jag inte kom in i tråden för att skriva en massa antihundinlägg (även om jag skrivit sånt). Jag kikade nyfiket på den och läste att Propepria skrivit, att nog hade hon fina hundar, men skulle inte ha med dem på fotot eftersom de trots allt bara är djur och inte familjemedlemmar. Varpå hon blev angripen av en annan person i denna tråd som gick hårt ut och menade att hon borde skämmas och att hon inte förtjänade att ha djur. Det reagerade jag på, och det var så jag kom med i diskussionen.

Jag förstod ju, att min åsikt om djur skulle sticka av och provocera vissa. Men icke desto mindre har jag rätt att ge uttryck för den. Jag tycker att det är tråkigt att en intressant diskussion ska behöva urarta i personangrepp. Vad gäller trådkapningen så har jag redan bett om ursäkt. För övrigt tycker jag att Ravial är ett föredöme i att hålla diskussionen på rättt nivå här på BT -ett föredöme som vi alla borde sträva efter att efterlikna!

• Stortån

Princessa

Ja du.. vet inte. Vem tror du att jag är?

Bra inlägg förresten! (Även om det var jag som sade det där om känslor och mäsnkligt intellekt.) Precis som du skriver menar jag, även om jag kanske uttryckte mig lite klumpigare.

• Princessa

har du nån gång varit tån på andra sidan foten?

• Princessa

min fråga var riktad till stortån..

• Stortån

Jodå, Princessa Känner du igen mig på att jag tenderar att hamna i blåsväder?

• Princessa

Du verkade så glad i att disskutera, så då tänkte jag att det måste va du! Och ditt namn gav ju en liten ledtråd åxå :D

Har åxå ett annat nick än förr.. Mitt förra var två bokstäver med ett sträck mellan...

• Princessa

förresten, kul att du är tebax stortån!:)

• Stortån

Man tackar! Det är kul att vara tillbaka! Utmanande dessutom att hålla sig på rätt sida om reglerna denna gången . Jag tycker själv att jag klarar det bra.

Jaså, det är DU?? Jag undrade just igår var du fanns någonstans! Du var ju så kul att prata med! Men med tanke på hur jag känner din person var det så oväntat att hitta dig bakom ett så "gulligt" nick! Hej!!!

• Ravial

Stortån:

Jag menade inte att du dök upp bara för debattskapandets skull, jag hoppas du inte tar det så (men du vet ju att dina inlägg lätt kan leda till diskussioner, hur rätta och viktiga de än är för tråden ). Tack för berömmet! Jag försöker verkligen lägga mig på en saklig nivå när jag diskuterar och kunde önska att alla kunde göra det. Jag gillar inte arga personangrepp - framför allt när personerna som gör dem inte fattar att de gjort så!

• Princessa

jag har minnsan en gullig sida åxå! :)..Hur stavar man minnsan..minsann..ja, så e de väl!!

Svar på tråden Husdjur på bröllopet?