Husdjur på bröllopet?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
låter fantastiskt!kör på det!
Vi ska ha en "tidslinge", med foton från våra liv. Börjar med bådas födelse och uppåt. Tidslinjerna går ihop när vi träffas, då kommer automatiskt våra två katter med. Dessutom funderar vi på att ha med dem i festprogrammet, men vet inte hur ännu...
"misse o missans hörna" med foto o kommentarer från dem
de kan presentara ngt? ex ordningsreglerna?
jo, vi ska ha dem med, men jag tänkte mer på ideér runt det här med husdjur, hur har ni andra som har haft djuren med gjort? ska tillägga att det är väl miljötränade hundar som klarar lite folk och annan miljö med coolt lugn... så ingen tror att det kommer att stressa dem.....
Vi ska ha med vår hund. För min del känns det ganska naturligt. Hon är en del av vår familj och självklart så ska hon vara med på vår stora dag. Hon är alltid med oss vart vi än ska så varför inte på bröllopet? Under själva vigseln så får hon vara hemma hos antingen moster eller mormor.
Har knappt ägnat en tanke åt själva fotograferingen men det är klart att hon ska vara med på bild.
Vi hade med våra stora hundar på fotograferingen och festen, och jag kan bara säga att vi är supernöjda. Korten blev jättefina! Fixa gärna med någon som kan hjälpa till vid fotograferingen så hundarna tittar dit man vill.
Lycka till!
Vi ska ha med vår hund på några av fotografierna. Han får vara hos hundvakten under vigseln, men är med vid fotograferingen, då det inte är fler än vi två, hunden och fotografen. Hmm..hoppas bara han inte skitar ner klänningen...
Våra hundar ska vara med på en del av fotona, inte alla.
Vi vet ännu inte vad vi ska göra av dom på festen. Jag hade kunnat tänka mig att de skulle vara med på festen men jag vet inte om alla gästerna med fina kläder tycker likadant. Tänk om det regnat ute och de hoppar på folk. Nej vi vet som sagt inte hur vi ska lösa det. Alla som kan tänkas passa hundarna i vanliga fall är ju med på festen och man vill ju inte lämna ut dom till vem som helst. På bröllopsnatten ska vi sova i en stuga i skogen (om vi får tag på en), då vill vi att dom är med.
Men vi ska absolut inte spöka ut hundarna som vissa gör. Nytvättade och nyborstade ska dom vara, men inte mer.
Vi kanske skulle kunna hjälpa varandra att passa hundarna ;)
Jag kan tänka mig vara hundvakt åt tikar som är någorlunda uppfostrade och bor i närheten (Halmstad).
Vi ska ha med våra katter.
En snäll själ åker o hämtar dem efter bröllopet och lämnar dem sen efter fotograferingen.
Det är inte så värst långt hem till oss.