Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Jag köpte den ljusa igår och jag tycker minsann mig se lite färg på armar och ben :)
Jag är så ljus i hyn så jag ser skillnad, blir nog ännu bättre när jag smörjer ikväll igen.
Man kan ju faktiskt inte veta nånting om en produkt om den funkar för en själv förrän man provar!
Snärtan: jag har den mörka, men jag tycker jag blir så förbannat brun bara jag smörjer en endaste gång... det är ju inte det som är tanken.. :(
aktuelle: Du kanske kan prova den ljusare
och smörja fler gånger med den istället...?
Snärtan : jag tror det, vill ju inte bli som en pepparkaka efter att ha smörjt en gång.. tanken är ju att man ska kunna smörja så man blir lite brunare eftersom..
aktuelle jag har oxå den ljusa och har fått en fin försommar brunhet känns fräscht och fint. Min mamma och pappa såg stooor skillnad och morsan skulle gå och köpa en egen för att slippa vitheten ett tag
Har smörjt mig varannan dag nu i en vecka ca3 gånger och den funkar utmärkt
HanOchJag : vad bra att den funkar. på endel låter det som om den är värdelös, men det är nog för att de borde ha den mörka... den mörka är helgalen på mig, ser ut som en pepparkaka och jag smörjde en gång igårkväll :S man ser ju direkt om man blivit lite flammig...
Orkade inte lasa hela traden sa detta tipset har ni kanske redan fatt, men iaf:
Johnson & Johnson Holiday Glow
Finns i tva nyanser, en for ljusa och en for medium. Luktar inte brun-utan-sol utan ar o luktar precis som en vanlig lotion. Jag tycker att den ar toppenbra och resultatet smyger sig pa och ser naturligt ut. Har fatt komplimanger for att jag ser frisk och frasch ut (inte "har du varit och solat?")
SYL: Har hört en del om den, men finns den i Sverige?
Ingen aning, men det borde den val gora? J&J har ju flera produkter som saljs i Sverige. Den kanske bara inte hunnit komma ut overallt annu?
Nä nu vill jag också haka på trenden! ;) Undrar bara om man ska ta den ljusa eller mörka Dove:n? Någon som kan jämföra med J&J:s Holiday Skin?