Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Min dove har färgat av sig på BHn. Men det kan varit jag som klädde på mig för snabbt. Annars är den toppen tycker jag!
Inköpt! Ska köra första smörjningen ikväll. Hur ofta smörjer ni in er? Varje dag?
Jag har bara smörjt int mig två gånger ännu, men har tänkt göra det varje dag (om jag orkar.) Lite osis att jag fått några fläckar eftersom jag inte låtit den torka in ordentligt innan jag klätt på mig/gjort ngt annat kritiskt.
Utpala: Oj smörjer jag in mig varje dag vore jag brunare än en pepparkaka hihi..
En liten fråga ni som använder dove regelbundet, hur länge räcker en flaska för er då???
Tänk oxå på en sak när ni använder den Dove är en hudlotion vad ja har förståt på er å man ska aldrig använda en hudlotion i ansiktet då vi har en helt annan hud typ där. Iaf inte om vi ej vill att huden ska åldras i förtid.
Vi har olika hudtyper på ansikte kropp händer och fötter. De är därför man har speciella hand och fotkrämer och ansikts krämer. Ni smörjer ju inte kroppen med handkräm el fotkräm lika lite ska ni använda hudkräm i ansiktet. Ett litet tipps för den som vill se ung ut länge bara ;)
Själv använder ja en annan dyrare spray som är samma som de använder på salongerna där man går och sprejar sig. Därför vill ja veta hur länge era dove räcker för ja håller nu på å testar hur länge min räcker. Många gånger är ju dyrare produkter mer konsentrerade och där av oxå dyrare, iaf så är de så me de mesta jag använder.
Ex min body lotion lägger ja ca 150:- på å då räcker den som de andra billigare varianterna i affären gör. Ja är så torr så använder ja de så får ja smörja mig flera gånger om dan med dem. Med denna räcker de med 1gång om dan och ja behöver knapt ta 1/3 del av vad ja får annars.
Så de är lite intressant å så skillnadenpå min spray å dove oxå nu då. Efter som att det är första flaskan ja testat. Å ja älskar den för den går direkt på piggmentet å gör att man oxå får lättare solbränna sen, men sol skydd får ja ej hoppa över ändå för den skyddar ej mot solens farliga strålar.
I gårkväll använde jag den ljusaste Dove och har en svag brun ton i dag. Blir väl att smörja varje dag i ett par dar och sen kanske varannan? Visst luktar det BUS, men inte så starkt som dom vanliga. Det här verkar ju lovande!
woha: blev ganska så brun av en insmörjning med den för normal till mörk.. :S
Vet inte hur vanliga BUS luktar, men jag tyckte att Dove luktade gott!!!
någon som har den ljusa som är nöjd med den?