Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Jag har också inhandlat Dove nu, den mörkare och har smörjt in mig en gång. Jag blev i alla fall inte randig och den var riktigt skön, även i ansiktet. Får se nu hur brun man blir:)
Jag köpte den mörka. Men det blev nästan lite orange färg när jag smörjt mig i 3 dagar. Kanske hjälper om man inte smörjer varje dag. Fick också lite streck på armen...efter klockan antagligen som legat och skavt eller vad man ska säga. Men jag tycker att det är en superbra produkt, När jag använt den en gång kände jag mig verkligen fräsch och lite lagom brun. Så det kanske räcker med 2 ggr i veckan? Hur gör ni?
jag har letat och letat, den är slut överallt :(
Utpala: VAR köpte du den?? Jag bor också i Finland och skulle gärna vilja testa...
Jag är inte så insatt i BUS-krämer, men går det (dove´s) bort om man duschar??
Har förstått här att det "bygger på", men jag fattar inte riktigt...
jag testade syrrans, hon hade den mörka. Smörjde två gånger och jag kände mig som en pepparkaka (är ljuus) men den lukta gott, räcker nog att smörja en gång för mig :P ska försöka få tag i den ljusa.. någon som fattat skillnaden mellan de två?
Igår smorde jag in mig för andra gången. Det känns ovant att ha en färg som varken är vit eller röd :) Men i morse så tittade jag ned på mina fötter och där har jag lyckats få en tumsstor mörkbrun fläck vid stortån, måste ha slarvat lite där. Tur att det fortfarande är strumpsäsong ;)
jag har randiga ben idag..:/ första insmörjningen igår kväll..ngn mer som varit med om det?
Jag har smort in mig två gånger med den mörka, det har blivit en fin färg men det blev mörkare på fötterna. Antagligen för att jag är torrare på fötterna än på benen. Så ni som har fått brunare fläckar och ränder, det kanske beror på att ni har varit torrare just på de ställena så att huden suger åt sig mer just där. Jag vet inte men det är min teori
Lanzara: Jag köpte den i en mycket liten Alepa butik (i Helsingfors), så den finns nog säkert på de flesta ställen, skulle jag tro. Åtminstone större affärer som Prisma, Citymarket (eller Stockmann, Sokos om man bor i en större stad) borde ha.
Har smörjt in mig en gång med den ljusaste varianten och såg tydlig skillnad. Blev visserligen inte brun (hade inte förväntat mig det heller) men har fått en klart gul ton. Smörjde även ansiktet, vilket jag nog tänker hoppa över tills vidare. Ser ut som en missfärgad morot! :)
Kan inte få ihop detta. Någon har skrivit att Dove luktar som andra bus ex. Niveas äckliga. Andra skriver att den ej luktar så illa. Vad tycker ni egentligen *L* Vill ha hjälp utan att gå runt och känna mig kvalmig.