Natusan eller Dove: s nya brunutansol-lotion?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
Dessa har kommit ut med en man bygger upp, någon som vet vilken som ger mest /bäst färg?
jocelyn
Så det funkar att smörja in mig idag (köpte förut)och sola solarium i mitten av nästa vecka? Jag blir inte brun av solarium det är bara för att slippa soleksem.
En till som föll för grupptrycket! Dove är inhandlat. Ska smörja in i kväll för att se om jag ser någon skillnad i morgon när jag vaknar.
Vad BETALADE ni för er?
Jag betalade 29kr på Ullared, det är billigt va?
*i så fall hade jag tur*
Jag betalade 49 kr för min - på Coop.
Hoppas du köpte mer än en på Ullared, det var ju ett riktigt klipp
Då törs jag knappt säga vad min kostade... 53.90kr Det var på Coop Extra. Men de hade bara tre kvar och eftersom jag hört att det tar slut överallt ville jag inte vänta... Tur jag har medmerakort så jag åtmindstone får poäng för det hutlösa priset ;)
Ja, alltså jag trodde du menade att du tänkte använda den liksom innan du gick till solariet. Så ja, självklart kan du använda en kräm ena veckan och sola nästa vecka. Det jag menade var att inte använda den precis innan solningen.
Kanske jag också måste prova den här lotionen om den är så bra som ni alla säger här :)
så nu sitter man nu här efter första instrykningen av dove. Duschade och mös igår kväll strök in mig och trippade runt naken en stund
just för att få det att torka.
Har fått en ljus ljus brun ton. Ser ut som vårsolen tittat på mig lite extra
Jätte fin färg. Luktar ganska gott tycker jag, Inte alls som BUS brukar. Men det är väl en "smak/lukt" sak
köpte Niveas igår, den luktar INTE gott= JAG luktar inte gott just nu! döljer det så gott det går med body shops vaniljolja! Enda anledningen till att jag köpte niveas var att den mörkare varianten av Dove var slut överallt
Jag har nu också blivit nyfiken på Dove´s creme och undrar om man ska använda den varje dag eller mer sällan?
Alltså som en vanlig hudcreme som jag normalt använder varje dag efter dusch???